ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

شیرین تر از عسل

2 تا قرار وبلاگی + جشن اشکال هندسی و.........

1393/12/4 5:41
1,213 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز عالی با حورا جووون و دخمل نازش نیلوفر .تو خانه بازی هیاهوی رشت

حورا جون دوست وبلاگی عزیزم که تو گروه دوستان همشهری با هم اشنا شدیم .خیییلی خونگرم و دوست داشتنی بوس

جای بقیه دوستان گروه خالی بود محبت

اینم نیلوفر نازم بغل

در حال ابمیوه خوردن  و تاب بازی

بعد از 2 ساعت بازی همچنان با انرژی در حال رفتن

 بعد از اینکه از خانه بازی امدیم بیرون  دوباره  من و بابایی با هم رفتیم  کودک نابغه برات گل بازی وذهن برتر خریدم .شما و نیلوفر جووون تو ماشین با هم کارتون باب نگاه  میکردین تا یه جایی با هم رفتیم  و بعد حورا جون از ما جدا شد و رفت ما هم برگشتیم به سمت لاهیجان شما تو ماشین خوابت برد

رفتیم رستوران که شام بخوریم اینم اقا ایلیای من که تازه چشاش وا شده خندونک

کباب ترش محلی در کنار کال کباب و ماست و برانی و برنج

بعد از شام امدیم بیرون   جلوی در اتیش روشن بود .که زیرش اسفند بود بهم گفتی این چیه .گفتم اون اقا هر وقت خواست این اسفند ها رو میریزه تو اتیش تا دود کنه .رفتی بهش داری میگی بیا اسفند دود کن برام قه قهه

بنده خدا هم برات دود کرد

قربونت شم الهی .

 بازی با ارد یکی از بازی های مورد علاقه ات

اینجا میگی داره برف میاد میریزه رو سر اینها   عینک

قلاب ماهی گیری . و گرفتن ماهی از تو ارد تعجب

الک کردن ارد .بینهایت خوشت میاد از این کار .

 

فوت کردن ارد .  اموزش اجسام سبک

بهت میگم ارد سفته یا نرمه .میگی نرمه .ازت پرسیدم نرمه مث چی یه چند تایی مثال زدی مثل برف و...بعد بهت گفتم دیگه چی ؟یکم فکر کردی بعد گفتی مثل لــــپــای مامان .کلی خندیدم و قربونت رفتم برای بابا تعریف کردم بابا هم خیییلی خندید خنده

شیطونک در حال رنگ کردن ارد

اینم نقاشی با ارد .کار مامانی

 

 

یه روز تصمیم گرفتم سیر ها رو که دیگه جونه زده بود رو بکارم

 تا از برگ سیرش تو غذاهام استفاده کنم .کلی کمک کردی تشویق

رفتیم تو حیاط یکم باغچه رو شخم زدیم

تو باغچه یه  انار کوچولو   پیدا کردی که از درخت انارمون افتاده بود پایین 

کلی کمکم کردی و گلدون ها رو با اون بیلچه کوچیکت پر کردی

 

 

از تو باغچه یه عالمه سنگ پیدا کردی که رنگش کنی

داری میشماریتشویق تا 14 بلدی بوس

فرو کردن سیر تو گل گلدون

رنگ کردن سنگ ها پس از اینکه مامان اونها رو شست

فدات شم که مثل خودم عاشق لوازم تحریری و چپ دستی

اینم برگ سیر خوشمزه و خووووش عطر

و سنگهای رنگ شده آرام

 پسر ناز که با دیدن پازل حروف انگلیسی

خوشحاله و  به مامانش  میگه ازم عکس بنداز و اینطوری ژست میگیره

فدات شم الهی بوس

اینم حروف انگلیسی موزیکال که اخرشم خراب شد قهر

 تفاوت برگها و شناخت اونهاااا

خواستم یاد بگیری که برگ درخت ها و گلها و سبزی ها با هم فرق داره

بعضی ها بزرگتر بعضی کوچیک  بعضی ها خوردنی و بعضی ها نه

 

شناخت ریشه

با چه دقتی نگاه میکنی

کار دستی با برگها

 اینم از دوتا درخت خوشگل

 

اینم گل بازی

 

قربون اون زبونت که بیشتر وقتها برای  دقت بیشتر زبونت و میاری بیرون چشمک

به کمک مامانی تشویق

 

 

خبرررررررر خبرررررر اقا ایلیا اشکال هندسی رو یاد گرفته .

مامانی برای اینکه پسری تشویق بشه براش یه جشن کوچیک گرفتم بغل

یه کیک ژله ای درست کردم . تا با فوت کردن شمعهای انرژی بخش تشویق بشی قند عسلم بغل

 

اینم قند عسل مامان در کنار میزی که با اشکال هندسی تزیین شده راضی

البته بابایی انقدر دلش کیک میخواست و منتظر بود که نشد با دقت تزیین کنم خنده

ایشالا کیک فارغ التحصیلی پسرم

 اینم هدیه پسر نازم که

ذهن برتر .30 تا فلش کارت داره که باید با اشکال هندسی اونها رو کامل کنی

خدا رو شکر انقدر باهوش و با ذکاوت هستی که از پس اینم برامدی .بهت افتخار میکنم شیطونک من

بگم از روزگار خودم که اگه وقت نشد بریم بیرون حداقل خوبی شمال اینه که میتونی بیای تو حیاط تو هوای ازاد تو حیاط پیاده روی کنم  و حلقه بزنم

اخه این چند وقته سعی کردم از هوای پاک استفاده کنم . حتی شده تو خیاط یکم پیاده روی و نرمش داشته باشم

شمــــــــــا هم با من نرمش میکردی قربونت شم بغل

 

 

گاهی هم حوصله ات از پیاده روی من سر میرفت و خودت و با یه چیزی سرگرم میکردی

مثل این ریختن اب .......

 

بازم هیاهوووووووووووووو

همین یه عکس و میزارم چووون خیییلی پستت طولانی شد

 

 

بازم قرار وبلاگی این بار تو خانه بازی ماهک رشت .

که متاسفانه خیییییلی سخت پیداش کردیم و دیر رسیدم به قرار سکوت

سارا مامی هومان و هرمزد .ریحانه مامی روژینا .زهرا مامی پاسا  دوستهایی بودن که امده بودن بغلبغلبغل

عاشقتونم دوستای گلم محبت

 

 

روژینای ماهم

متاسفانه عکس دیگه ای ندارم  تونستم بعدا میزارم خجالت

 

 

     پسر ِخوبم ؛

 

 میدونم که تو هم یه روزی عاشق میشی...

 

 میای وایمیستی جلوی من و پــــدرت  و از دخترکی میگی که

 

دوسش داری ....

 

 

 این لحظه اصلا عجیب نیست و تو ناگزیری از عشق ,

 

 

 که تو حاصلِ عشقی ...             اكسسواريز دباديب اكسسواريز قلوب سمايلز متحركه

 

29* بهمن روز عشق ایرانی مبارک بااااااااااااد *

برای این روز قشنگ از قبل تدارک دیده بودم و این میز و چیده بودم

گلهای داخل تنگ و با پوست پرتقال درست کردم .یه کیک کوچیک و یه ژله خوشمزه درست کردم .که متاسفانه عکسش خیییلی اتفاقی پاک شد .مهم خاطره زیبای اون روزه و اینم میز خوشگل که عکسش و دارم راضی

 

برای همسر مهربونم محبت

بكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيع

هیچگاه

تو را...

آنگونه
دوست نخواهم داشت...

که
زندانیم باشی...!

زندانبانی...

شغل مورد علاقه ام نیست...!

و از دید من...


زندان...

منفورترین مکان دنیاست...!

من...

تارهای افکار خویش نیز...


گسسته ام...!

چه برسد...


به تو...!!!

تو میتوانی پرنده باشی...

اما...

اینکه بخواهی
تا چه حد...

در آسمان من...

اوج بگیری...


در خود توست...

میزان اوج گرفتن و پروازت...

بستگی دارد به...


"آرزویت""باورت""خواستنت""صداقتت"

و...

"عشقت"

هر میزان که...

از
چشمه عشق...

سیرابتر بنوشی...

بیشتر اوج خواهی گرفت...!

من...

تو را...


آرزو نخواهم کرد...!

آنکه با دل می آید...

با دل میماند...

و این...

می ارزد به تمام زندگی...!!!

 

                            محبت ممنونم که با دل امدی و با دل موندی محبت

 

 

 

 

اینم از بقیه چیزهایی که تو این ماه برات خریدم بوس

از وقتی که رفته بودیم بانه و تفنگت اونجا گم شد .همش دوست داشتی برات تفنگ بخرم و من نمیخریدم  (البته چند تا تفنگ داری ها اما متفکر)) خندونکو هی میگفتم باید مواظب میشدی که گم نشه .رفته بودیم اسباب بازی فروشی و طبق معمول این چند وقته شروع کردی به خواهش کردن خنده هی گفتی مامان خواهشن بخر دیگه قول میدم گمش نکنم قه قهه

اخرش دلم نیومد نخرم بی حوصله یه همچین مادر نمونه ایم من راضی   قه قهه 

اینم دوتا سی دی یکیش اموزش زبان و اون یکی ترانه های شاد

و چسبونک .اخ یادش بخیر ما هم وقتی کوچیک بودیم از اینها داشتیم

این عروسکم برای پایان سفر طولانی ما به گیلان .

همین که سوار ماشین شدیم به بابا گفتی بابا اسمش پیتیه !!! بابا گفت حالا چرا پیتی ؟!!

گفتی اون پیشیه تو سی دی کیتی اینم پیتی تعجب

الهی فدات که اسم به این قشنگی انتخاب کردی و از الان ایم نوهامون و ست میکنی خنده

 

 

ما برگشتیم تهران و مشغول جا به جایی هستیم

التماس دعااااااااااااااااا

 

محبتاین پست در

              تاریخ 4 /12 /93

                                 ساعت 5:45  صبح

                                                           بروز شد محبت

 

عززززیز دل مامانی قربونت بشم الهی 42 ماهگیت مبارک  زیبا

پسرک 3 ساله و 6 ماهه من دیونه بار دوست دارم هر چند که خییییلی شیطونی کچل

 

 

پسندها (7)

نظرات (21)

شیما مامان شاهین کوچولو
1 اسفند 93 23:03
خوشم میاد بدتر از من یه روز تو خونه نمیشینی تققی ب توقی شمــــــــــــــال
مامان زینب
2 اسفند 93 2:51
سلام زهرا جان این آدرس وب جدیدمونه فعلا خیلی پست نداریم ولیکن خواستم داشته باشی ...
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مررررررسی عزیزم
فریده
4 اسفند 93 8:09
سلام مثل همیشه پر از خلاقیت و کارهای نو هستی ، خوش باشی ، ایلیا جون رو ببوس
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام مرسی عزیزم
مامان روژینا
4 اسفند 93 9:28
سلام عشقمبه به چه پست پر و پیمونی 42 ماهگیت مبارک نفس خاله ایشالا همیشه از شادیهاتون پست بذاری زری نازم خیلی عالیه که اینقد باحوصله ای و با ایلیا بازی میکنی و حین بازی بهش آموزش هم میدیاین جشن اشکال هندسی تونم خیلی باحال بود خداییش وای نمی دونی اونروز چقد دلم می خواست تو و ایلیا جونمم بودین تا بیشتر باهاتون می بودم. خیلی لطف کردی عکس روژینارو هم تو پستت گذاشتی خونه جدید هم به میمنت و مبارکی و تن سالم خیلی دوستت دارممواظب خودتون باشین
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام عزیزم .ممنونم لطف داری گلم منم همین طور اگه بدونی تو ماشین دل تو دلم نبود تا بهتون برسم .عززیز دلمه روژینا جوووون مرسی عزیزم سلامت باشی ممنونم ازت که پستهامو با دقت میخونی
عاطی مامان elaaaaa
4 اسفند 93 13:15
سلام زهرا جون پست با قشنگ و پرباری بود الهی که همیشه خاطرات خوبتو بنویسی ایلیا روببوس کادوهاش مبارکش باشه گاهی از طبیعت شمال هم عکس بزار
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام عاطی جوووووون مرسی عزیزم منم برات همین ارزو رو دارم گلم چشششششششششششم حتما
مامان امیرعباس و ارغوان (دوقلوها)
4 اسفند 93 18:02
زری جون چه پستی گذاشتی طولانی و پر محتوا . خیلی با حوصله ای خوشمان آمدیه ماچ گنده هم براپسلی
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
ممنونم عزززیزم لطف دارین ببوس روی ماهت دوقلوهای افسانه ای رو
الهام مامان علیرضا
4 اسفند 93 19:41
سلام زهرا جون تا وبتون و باز کردم دیدم بالای وب نوشته سه و سال و شش ماه و کلی ذوق کردم که می تونم به موقع تبریک بگم حسابی رفتی تو کار نخبه پروری زهرا جون من عاشق زندگی تو طبیعتم[مژه] سفرهاتون بی خطر و جابجایی تون به راحتی باشه عزیزم ایلیای نازم رو می بوسم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
یلام عزیزم ممنونم بابت این همه دقت و لطفت تا ببینم چی میشه منم همین طور مخصوا شمااااااال ممنونم عزیز دلم فدات شم من
منیر
4 اسفند 93 22:47
سلام عزیزم . مثل همیشه عالی . ایشالا همیشه لبتون پرخنده باشه.
منیر
4 اسفند 93 22:51
سلام عزیزم . مثل همیشه عالییییییییییی ایشالا همیشه لبتون پرخنده باشه .ایلیا جون و ببوس
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام مرسی عزززیز دلم
مامان تیدا
6 اسفند 93 13:36
سلام زهرا جوون 42 ماهگی پسری مبارک باشه خیلی خوشم اومد از خلاقیت های شما با آرد و سنگ و گیاهازتون ایده گرفتم موفق باشین راستی ممنون بابت رمز
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرسی عزیز دلم سلامت باشی .خوشحالم تونستم کمکی کنم
بهاره
7 اسفند 93 0:56
آفرین به آقا ایلیای گل که اشکال هندسی رو یاد گرفته و دست مامان مهربون درد نکنه منزل نو مبارک ایشالا با دل خوش
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرسی بهار جون
مامان
8 اسفند 93 17:17
سلام زهرا جون. چه پست خوبی بود.به به حیات.چه حیات سر سبزی.حسابی لذت ببر از سر زندگی شمال و هوای پاک. ما شاالله به ایلیا جونم. خیلی باهوشه هزار ماشاالله. یه دکتری میشه ان شاالله. کادوهاشم مبارکش باشه. میزت هم خیلی جالب و قشنگ بود. ۴۲ ماهگی ایلیا جونم هم مبارک باشه. همیشه شاد باشید و به سلامت اسباب کشی کنید.
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرسی عزیزم خیییلی ماهی
مینا مامی پویان
9 اسفند 93 11:47
وای جیگرتو برم من خاله جون که انقدر ماشاالله باهوشی. دست مامانی هم درد نکنه که اینقدر با شما بازیهای خلاقانه انجام میده. دوستممم مبارک خونه جدید میدونم که الان مشغول خرید هستی حسابی حالشو ببر.
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
فدات شم مینا جووون مرسی عزیزم بله
الهه مامان مبین
9 اسفند 93 18:12
____________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶
مامان محمد طاها
14 اسفند 93 17:09
سلام عزیزم .... 42 ماهگیت مبارک نفس به به پارک بادی ماهک .... محمد طاها اونجا رو خیلی دوست داره... انشالله ایندفعه باهم بریم راستی زری شما هم داری به ایلیا انگلیسی یاد میدی... من خیلی دوست دارم ولی میترسم که بعد محمدطاها نتونه راحت الفبا رو یادبگیره ... خودش خیلی دوست داره من خودم یکم این دست و اون دست میکنم ایلیا جونـــــــــــــــــــــــــــــــــم وسیله هات مبارکت باشه خاله جون
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
ایشالا به طور کامل نه .فقط در حدی که بدونه باید یاد بگیره
مامانی
14 اسفند 93 21:12
سلام عزیزم امروز وقت کردم داشتم وبتو میخوندم وااااااااای چقد مسارفت حووش باشید همیشه عزیزم گلم بعضی از پستا رمزش فرق میکنه مانداریم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
لطف کردی گلم ممنونم که وقت میزاری امیدوارم شما هم همیشه خوش باشین
مامانی کسرا
24 اسفند 93 5:55
انشالله هميشه از شادي و خشي لبريز باشيد خانم خانما واااي چه كاراي باحالي كردين انشالله هميشه خوب و خوش باشيد. سالي پر از سلامتي و عشق واستون ارزو ميكنيم بهترينها از آن شما و كوچولوي عزيزتون از طرف من و كسرا ببوس ايليا جان و بهش تبريك بگو ٤٢ ماهگيش و سال نو رو
مامانی کسرا
24 اسفند 93 5:58
هر چي ميفرستي إرسال نميشه! اميدوارم سه بار نيومده باش انشالله هميشه از شادي و خشي لبريز باشيد خانم خانما واااي چه كاراي باحالي كردين انشالله هميشه خوب و خوش باشيد. سالي پر از سلامتي و عشق واستون ارزو ميكنيم بهترينها از آن شما و كوچولوي عزيزتون از طرف من و كسرا ببوس ايليا جان و بهش تبريك بگو ٤٢ ماهگيش و سال نو رو
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
خدا رو شکر ارسال شده .ممنونم که سر میرنی .سال نو شما هم مبارک
نسیم مامی باربد
25 اسفند 93 14:01
وای عجب پست پر وپیمونی همیشه خوش باشید عزیزم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
فدااااات
الهه مامان مبین
27 اسفند 93 18:28
خداوندا ، در این آخرین روزهای سال دل دوستان عزیزم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان هر کجا زخمی هست مرهم هر کجا نومیدی هست امید و هر کجا نفرتی هست عشق جای آنرا فرا گیرد ، آمین . . . سال جدید رو تبریک میگم و از همینجا روی ماهتون رو میبوسم دوستون داریم زیااااااااااااااااااااااااااااد
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرسی عزیزم منم روی ماهتو میبوسم
مامان معین
28 اسفند 93 11:52
آروم،،،آروم،،، بهار داره دانلود ميشه ████████████▒ 99/5% ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ؛ ﯾﮏ ﺫﻫﻦ ﺁﺭﺍﻡ... ﯾﮏ ﺗﻦ ﺳﺎﻟﻢ... ﯾﮏ ﺧﯿﺎﻝ ﺭﺍﺣﺖ.... ﯾﮏ ﺭﻭﺯﻗﺸﻨﮓ... ﯾﮏ ﺧﺒﺮ ﺧﻮﺵ...ﯾﮏ ﺧﻮﺷﯽ ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ... ﻧﺼﯿﺐ دوستاﻧﻢ ﮐﻦ،،،الهی آمین
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرسی .سال نو شما هم مبارک