ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

شیرین تر از عسل

دی .جشن کریسمس .سرزمین عجایب با دوستامون پیست ابعلی و..

1395/11/10 2:25
862 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ایلیای من

فصل زمستون از راه رسید

دی ماه سال 1395

خب بریم برات یکم از برنامه های کلاس موسیقی بگم

کلاستون تقریبا خوب پیش میرهniniweblog.com

نت ها رو یاد گرفتی جاشون و میدونی وراحت میخونی

تو زدن بلز niniweblog.com     و فلوت هم خیلی پیشرفت داشتیی

استادتون میگه همگی خوب هستین niniweblog.com   فقط باید سعی کنه شماها با هم  بیشتر هماهنگ باشد یکم تو تمرین های گروهی سخت میشه براتون که با هم هماهنگ بزنید

به شما و دوستت بهار یه مقدمه (پیش اهنگ )داده که اول شما بایدبزنی  niniweblog.com

بعد بهار و بعد همگی با هم نت مرغ سبز زیبا میزنید

حس خوبیه که اول شما شروع میکنی اما یکم زمان میبره که همگی با دقت سر وقت خودتون نت ها رو اجرا کنید

.پیست ابعلی و...

 

فلوت و خیییلی دوست داری زیبا قربون انگشت های کوچولوت بشم که اگه یه زره این ور اون ور شه صدای  خوبی نمیده و باید حسابی دقت کنی

بعد از اینکه یه بار نت شعر و با هم میزنید بعد با هم شعر اون نت و میخونید و دوباره  نت   niniweblog.com

                                    niniweblog.com

 

اینم تمرین گروهی بلز

یه روز بعد از کلاس وقتی با تینا جون استاد موسیقی صحبت میکردم ازش پرسیدم کی میرید سراغ دفتر نت و تمرین نوشتن نت ها

متوجه شدم که تعجب کرده که چرا عجله دارم

منم بهش گفتم اخه ایلیا تو خونه گاهی شروع میکنه به نوشتن نت ها niniweblog.com  (البته منظورم حروف روی بلز هست چون اونها هم فعلا برای شما نت شعر ها رو بلز و به همون صورت مینویسن)

خلاصه وقتی بهش گفتم که خودت مینویسی حسابی خوشش امد و تشویقت کرد niniweblog.com

  و بهت گفت به به از الان رفتی سراغ اهنگ سازی !niniweblog.com

و ازت خواست که این بار یه نت بنویسی و ببری اونجا با هم بزنید

                                         niniweblog.com                 

خلاصه اون روز مثل همیشه بابا پشت در اموزشگاه تو ماشین منتظر ما بود

وقتی امدم تو ماشین بهش گفتم که چقدر معلمت تشویقت کرده و ازت راضی بودهniniweblog.com 

همون روز اول رفتیم کانتینر همبرگر مخصوص مامان و که چند وقتی میشه خیییلی بهش علاقه پیدا کردم و خوردیم و بعد برای پسر خوشگل و نازمون که دل مامان و بابا رو به دست اورده بود یه جایزه به انتخاب خودش خریدیم

 

 

چند وقتی میشه بیشترین سرگرمی هات همین مردهای قوی هیکل شدن   niniweblog.com

چندتایی شون البته خراب شدن

و چند تایی رو هم در نظر گرفتی که بخری (البته با پول خودت بهت پول تو جیبی میدیم و شما هم جمع میکنی هر چی دوست داشتی میخری )

 

بعد از اینکه یکم با مردهای قوی هیکل بازی میکنی یهو میری تو جو لباس مردعنکوبتی

یا میری سراغ تفنگها  niniweblog.com    و شمشیر     niniweblog.com  و تیر کمونت niniweblog.com 

 

منم که مثل همیشه تسلیم   niniweblog.comچون عاشقتم niniweblog.com 

              niniweblog.com

 

الهی فدات بشم عروسک نازم niniweblog.com

نمیدونی وقتی میبینم بلدی قران بخونی چقدر ذوق میکنم 

و بلاخره پس از کلی تلاش و پشتکار کتابهاتون تموم شد و رفتن روخوانی جز 30 ایشالا تا اخر این ماه روخوانی جز 30 تموم میشه و میرید روخوانی و روان خوانی کل قران

ایشالا در پناه خدای بزرگ و کلام حق خداوند باشی

اینم یه عکس از کلاستون و قران جز 30 و جایزه ای که معلم به همه بچه ها داد (تراش و چراغ قوه )

بعد از کلاس بردمت که هر چی دوست داشتی بخری برای خودت

چند وقتی بود دلت میخواست مار بخری( از روزی که تو پارک بانوان دست پویان جون دیده بودی )

چش بازار و در اوردی niniweblog.com ابن ها رو انتخاب کردیniniweblog.comخودت خواستی به من چهniniweblog.com

ولی دور از شوخی .همیشه سعی میکنم برات جایزه حتی شده یه چیز کوچیک تهیه کنم چون دوست ندارم زده بشی خسته شی

کم کاری نیست الان تو سن 5 سال و 4 ماهگی پا به پای هم هفته ای 2 جلسه  تقریبا یک سال و نیمه میریم و میاییم  و الان بلدی قران و بخونی و ایشالا تا اخر بهمن ماه  میتونی روان بخونی

         niniweblog.com 

یکشنبه 12 دی ماه اغاز سال میلادی

niniweblog.comniniweblog.com

 

انقدر این روزها همه جا تو پیش دبستان تو کلاس ها و بین همه حرف از بابانویل و جشن میلادی بود که یه روز بهم گفتی مامان جشن بابانویل کی میگیری

منم برات توضیح دادم که این جشن مال ما نیستniniweblog.com

و سال نو ما همزمان با شروع بهارهniniweblog.com

ازم پرسیدی مگه مال اونها کی هست گفتم زمستونniniweblog.com

گفتی اها اره منم شنیدم که بهش جشن زمستون هم میگنniniweblog.com

باز دوباره برات توضیح دادم که نه جشن زمستون نیست اغاز سال میلادی هست یعنی عید خارجی ها

و بعد گفتم بهت که ما اخرین شب یلدا که فرداش زمستونه رو جشن یگیریم که بهش میگن یلداniniweblog.com

اما دیدم قانع نشدی و در اخر گفتی چرا مامان من میدونم بهش جشن زمستون هم میگنniniweblog.com 

    زمستونم که برای ما هم هست پس بیا ما هم کیک درست کنیمniniweblog.com

منم اون شب برات  یه سری چیزهای تزیینی کریسمس درست کردم   niniweblog.com 

فرداش هم با کمک هم کیک درست کردمniniweblog.com

یه بابانویل niniweblog.com   که وقتی مجرد بودم با پولیش درستیده بودم و اوردم یه کوچولو تزیین کردمniniweblog.com

 

و نتیجه کار این شد که میبینی .تو کارتون ها شنیده بودی که بچه ها هم تو تزیینات کمک میکنن و برای همین سعی میکردی کمک کنی و نظر میدادیniniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

ابنم کیک  و کادوniniweblog.com

اون فرغون پایینی رو خودت درست کردی بوس

               niniweblog.com

 

 ایلیا  نامی پویان سودا (روزا جون و پوریا جون تو عکس نیستن )

 

 

سرزمین عجایب

یه روز خوب و دلنشین در کنار دوستهای خوشگلم و بچه هاniniweblog.com

 الهی من فدات

 

 قربون نگاه قشنگت آرام

 

با کلی دقت بازی کردی و در اخر برگه های جایزه رو جمع کردی و رفتیم یه خط کش و اسکیت برد کوچولو گرفتی

 ایلیا و پویان خاله فوتبال دستی

 ایلیا و اقا پوریا

ایلیا جون و نامی عزیز

           niniweblog.com

 

پیست ابعلیniniweblog.com

یه روز خوب کمی سرد اما افتابی

بازی شادی هیجان و البته کمی ترس و دلهره برای من که نکنه یه وقت سر بخورم (22 هفته )niniweblog.com

البته هر 3 تایی یخ شکن بسته بودیم به کفشمون کهاگه اون نبود niniweblog.com

niniweblog.com

 

 1 ساعت تیوپ اجاره کردیم و تو و بابایی کلی سر خوردین و کیف کردین

niniweblog.com

niniweblog.com

 

niniweblog.com

من و بهترین بابای دنیاniniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

       niniweblog.com

یه چند تا عکس از بازی ها و سرگرمی هات تو خونه

خمیر بازی

بازی هوشی

نقاشی و تمرین قران

یه بازی جدید که بابا پیشنهاد داد .

کنترل توپ روی میز  با فوت  بدون کمک دست  کلی وسط بازی جر زنی میکردی

niniweblog.com

بازی با تفنگ پر سرو صدا و ادم اهنگی بدتر از اون niniweblog.com

ماشین دیونه که خودش دیونه است ما رو هم روانی میکنه با سرو صداش niniweblog.com

بازی با لگو که تقریبا کار هر روزته .جدیدا ساختمون درست میکنی و برای ماشین ها پارکینگ niniweblog.com

تفنگ بازی و ....

 اینم جعبه ابزار مهندس من

 

 

 

 این انگشتی ها رو هم من درست کردم

5 تا برای شما و 5 تاش برای طاها

 یه چند تا عکس از اتاقت برات میزارم که یادگاری بمونه برات

از وقتی میز کامپیوتر امده تو اتاقت خیییلی شلوغ شده البته یه خوبیش اینه که گاهی میشنی پای کامپیوتر یه سری کارهای ابتدایی مثل خاموش و روشن باز کردن فولدر  و کمی هم کار باموس و یاد گرفتی niniweblog.com

البته اسباب بازی هاتم روز به روز بیشتر میشه

خدا رو شکر زیاد اهل به ریز به پاش نیستی

ولی تقریبا هنوز با همه اسباب بازی ها بازی میکنی البته دوره ای هست

هر چند وقت یه سری ها مورد نظرتهniniweblog.com

بیشتر شبها تو اتاق خودت میخوابی niniweblog.com

البته هنوزم خواب و دوست نداری و برای خواب مقاومت میکنی niniweblog.com

شبهایی که حالت خوب نباشهniniweblog.com

یا یهو بری تو جو لوس بازی واسه مامان میای پیش منniniweblog.com

 

منم استقبال میکنم چون خودمم به اغوشت نیاز دارم niniweblog.com

 صبح ها دوست داری بیشتر بخوابی حتی اگه شب به موقعه خوابیده باشی niniweblog.com

 

کارهای نمدی که واسه تولدت و درست کردم از شهریور تا حالا به درخواست خودت و اتاقت زدم بنظر من شلوغ کرده ولی مهم اینه که تو دوست داری

هر وقت دستمال لازم داشته باشی از اتاق خودت برمیداریمیگی خودم تو اتاقم دستمال دارم

میز و صندلی  کیف و مدادت

توی یکی از کشو ها بازی های انگشتی و شطرنج و دومینو ساز دهنی و پاسور و...

از تو کشوهاتم عکس انداختم

دوست دارم همه لحظه ها رو برات ثبت کنم

ایشالا وقتی بزرگ شدی

دوتایی بشینیم و این روزها رو مورور کنیم

قسمت پایین کمدت بازی های فکری و هوشی رو گذاشتم

   niniweblog.com

 

اینم ساعتهایی که تو اتاقت هست

ولی هیچ کدوم باتری نداره

یکی دوشب برات باتری انداختم ولی گفتی صداش و دوست نداری

منم برای اینکه راحت بخوابی باتری ها رو در اوردم

فک میکنم اگه از اول باتری مینداختم عادت میکردی چون با صدای تیک تاک ساعت اتاق ما مشکل نداری

مهم نیست

مهم اینه که پسر گل من بلده ساعت و بخونه خیییلی کم پیش میاد اشتباه کنی

ساعت کامپوتری رو که خیییلی وقت پیش یاد گرفته بودی

اون ساعت صورتیه اموزشی هست

اون کی که مثل کشتی میمونه چراغ خواب و ساعته

   niniweblog.com

 

niniweblog.com مسواک زدن گل پسر من niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)