ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

شیرین تر از عسل

فروردین سال 1396

1396/1/30 2:41
2,749 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دسته گل زیبای من

بهار با روی ماه تو زیباست

آرام

موقعه سال تحویل پدر و پسر دوتایی قران خوندن و از خدای بزرگ خواستن که سال خوبی داشته باشیم

 

قربون پسرم که بلده از رو قران بخونه بوس

در پناه خدا و کلام خدا باشی گلمممممم

شمارش معکوس سال تحویل و اخرین مناجات

عیدی اقا ایلیا

 

پسر خوشگل من حسابی ذوق کرد

فدای تو با اون نگاه قشنگت

پدر و پسری

عشقمی تو

بهار من رویای من

اینم سفره هفت سین سال 96

روی ظروف کریستال با مروارید تزیین کردم راضی

بعد از سال تحویل رفتیم خونه اقا جون

عید و تبریک گفتیم

بعد اقا جون گفت من تو عید فرصت نمیکنم بیام خونتون شما رفتین میام یه سر پیشتون

بعد از رفتن اقا جون رفتیم بیمارستان ملاقات دایی

دایی خدا رو شکر حالش خوبه بود و دکتر گفته بود 3 عید مرخص میکنن

دو سه ساعتی پیش دایی بودیم

شما با هم موبایل بازی کردین

تو این مدت که بیمارستان بود همش ازت میپرسید مرحله چندی و شما مثلا 39 بودی دایی میگفت من 200 هستم

تو هم میگفتی وای من چطوری بهت برسم خندونک

 

 

از دایی خداحافظی کردیم و بهش گفتیم که میریم شمال

دایی هم گفت منم 3 مرخص میشم  و ایشالا ما هم میاییم شمال

ما حرکت کردیم به سمت شمال تا اولین 5شنبه سال سر خاک باشیم

و خودمون و رسوندیم

بعد از سر خاک

رفتیم داخل

هوا خیلی عالی بود و کمی سرد

گاهی هم نم نم بارون

بعد شام هم رفتیم خونه عمو محسن عید دیدنی

 

رودبنه

 

 

 

لنگرود .

خصیل دشت

یه جاده بی نهایت زیبا که اخرش میره تو ابر ها

 

 

 یه قسمت هایی  از کوه هنوز برف ها اب نشده بود

رفتی اونجا برف بازی کردی

 

بعد از رد کردن برف ها دیدن شکوفه ها لذت داشت

 

هوا که تاریک شد برگشتیم به سمت پایین تو سیر شام خوردیم

 

 

 

چمخاله .

 

اسب سواری کنار دریا

بادبادک بازی .شن بازی و اسب سواری  کنار دریا برات پر از هیجانه

انقدر که  همش تو تهران که هستیم درباره اش حرف میزنی اونم با یه حسرتی که انگار تا حالا نرفتی

مرداب کیاکلایه

 

 دهکده کوهستانی تابستان نشین

خیللی زیبا و جذاب با اب و هوای واقعا عالی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 یه شام عالی در کنار همدیگه .کباب کردن جوجه تو حیاط و کلی صفا

 

 

تالش

جنگل گیسوم

 

 

 

 

 

تالش .ابشار ویسادار

ابشاری بسیار زیبا و دیدنی که یه پل درست کردن که بری روش و ابشار ببینی

که البته ترسناکه

 

13 بدر هوای بارونی

یه گلخونه زیباااا

 

 

بلاخره هر جوری بود تو اون روز بارونی یه تایمی پیدا کردیم که بارون نبود

کباب و اماده کردیم

خوش گذروندیم

14 حرکت کردیم به سمت تهران

 

قزوین و قیمه نثارهای معروفش

دلتنگی ایلیا برای پارک رفتن ها

روز مرد و یه جشن کوچیک برای پدر و پسر که مردهای زندگی من هستن بوس

 

کیک سیبل خندونک خودم پز

 

 

کادوها

یکی از طرف ایلیا به باباش

یکی از طرف من برای همسری

و یه ساعت هم برای پسر خوشگلم خریدم

 

بلهآرام

 هدیه همسری هم ست ورزشی بود

مبارکتون باشه

25 رفتیم برای نی نی خرید کردیم

دیگه کم کم منتظر ورود مهمون کوچولومون هستیم آرام

26 حال دایی خوب نبود نگران حال روز دایی هستیم

ایشالا که بتونه هر چی زودتر خوب شه

این روزها حال و روز خوبی ندارم

همش از تو و از کوچولوی شیطون  تو شکمم میخوام برای سلامتیش دعا کنید

بابا هم این چند روز همش بیمارستانه

غمنانه نوشت

خاک برسرم شد

یدونه برادرم

یدونه داییتو

چشم و چراغ روزهای پیری پدر جونت

بدون خبر از پیش ما رفت

29 فرودین

بعد از دوروز بستری بودن تو بخش ارسی یو

با اینکه دکترها بهمون گفته بودن حال دایی رو به بهبوده و همه چی خوبه یهو خبر دار شدیم که از بینمون رفته

الان که 20 روز از رفتنش میگذره هنوز باور نداریم

 

 

 

خدایا اخه چراگریه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (273)

❀مامان علی خوشتیپ❀
14 خرداد 93 13:20
سلامگلم.من رمزندارم...اگر میشه تلگراف کن تو خصوصیهام گم نشه
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
الان برات میزارم گلم
مامان طاها
15 خرداد 93 1:07
سلام.منو یادت رفت گلم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
الان میام
مامان امیرعلی
15 خرداد 93 12:00
سلام عزیزم خوبین؟ ایشالا همیشه تندرست وخوش باشین... عزیزم به من رمز جدیدتو ندادیاااااااااااااااااااااا.... راستی چرا رمز دار شدی.... البته اگه دوس داری بگی هاااااا... چون پسر داریم میگم هااااااااااااااااااا خب کمتر مزاحم میشن
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
الان مییییییییییییییییییییییام
مامان فائزه
15 خرداد 93 14:44
سلام زهرا رمزو برام تلگراف کن مرسی
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
اوووووووووکی
مامان دومین فرشته ومثل هیچکس
15 خرداد 93 15:15
ای جونم م م م م ..... زهرا جون ما با رمز قبلی وجدید وهر رمزی که دوباره بدی کاری نداریم بازم میایم پیشت
فریده
17 خرداد 93 7:50
به من رمز ندادی
محمدرهام ومامان سمانه
17 خرداد 93 10:46
سلام سلام سی وسه ماهگی فرشته جون مبارک،عکساشو دیدم ولی دلم واسه خوندن پستهای شما تاپ تاپ میکنه. اگه ممکنه رمز رو به من بدید لطفاااااااااااااااااا خصوصی
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام سلام به به چه پر انرژی الان میااام
مامان مانی
17 خرداد 93 15:28
سلام زهرا جون خوبی؟ منم رمزی ندارم ایلیا جونم عزیزم 33 ماهگیت یه بار دیگه مبارک خاله اگه میشه تلگراف کن عزیزم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
چشم گلم الان میفرستم مررررررررری عزیزم
مامان طاها
17 خرداد 93 16:31
سلام عزیزم.من با اون رمزها نمیتونم وارد بشم.صفحه رمز باز نمیشه و کنار نمیره.فکر کنم رمز اشتباه هست.من فقط میتونم اینجا واست نظر بزارم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
الان میااام
الناز
17 خرداد 93 17:40
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا هر چه زودتر به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! -------
سمانه(مامان سروش)
17 خرداد 93 22:42
رمز من کوووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
کووووووووووو ادرس
سپیده
18 خرداد 93 9:33
سلام خانم. دوست داشتی به منم رمز بده تا عکسها رو ثبت کنم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
باعث افتخاااااااره
مامانی فاطمه
18 خرداد 93 13:50
خصوصی نازنینم
مامان منیر
18 خرداد 93 16:16
سلام عزیزم من لینکتون کردم میشه لطفا رمز برام بفرستی
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
18 خرداد 93 16:22
سلام دوست خوبم.یه سئوال ازتون دارم ممنون میشم بهم جواب بدید. منم مثل شما همه مطالبم رمز داره ولی نمیتونم انیمیشنی رو تو پستهام قرار بدم ممکنه برام توضیح بدید چطوری این شکلک ها رو توی پیج اول وبلاگتون قرار دادید؟ مرسی ازتون.
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
عزیزم امدم وبت دیدم خودت تونستی انجام بدی موفق باشی
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
18 خرداد 93 16:27
عزیزم از طریق وبلاگ شما کمی تلاش کردم و هدایت شدم.آفرین به شما مامان خلاق.اینجوری وبلاگ پسر گلتون زیباتر شده.
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرررررررررررسی عزیزم شما لطف دارین
الهام(مامان امیرحسین)
19 خرداد 93 15:11
منم رمز!
الهام(مامان امیرحسین)
19 خرداد 93 15:11
با رمز قبلی باز نمیشه!؟
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
ادرررررس
مامان الهه
19 خرداد 93 17:32
خصوصی زهرا جون
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
20 خرداد 93 2:30
33 ماهگیت مبارک عزیزم
مامان کوثر
20 خرداد 93 11:08
به ما هم رمزی میدین؟؟؟
سپیده
20 خرداد 93 12:33
سلام خانم. در مورد تم ها براحتی می تونی دانلود کنی و بدی چاپ کن . تو وباگ خودم چند مورد گذاشتم و تو وب سحر هم هست
هدیه
21 خرداد 93 9:27
سلاام خانومی تولد گل پسری مبارت زود رمزو بشوت دخمل
سحر
21 خرداد 93 9:48
سلام عزیزم، ممنون که به من سر زدی.چه وبلاگ قشنگی داری، پسرت هم خیلی نازه ماشاءالله. یه ست باب اسفنجی گذاشتم برو ببین. حروف الفبای باب اسفنجی رو هم دارم به زودی می گذارم.
پدر و مادر آروین کوچولو
21 خرداد 93 12:44
خوشگل خاله با ما دوست میشی منتظر خبرت هستیما بووووووووووووووووووووس بوووووووووووووس
مامان فاطمه
21 خرداد 93 20:52
33 ماهگیت مبارک گل پسری منم رمز میخوام نمیشه؟
عاطفه
22 خرداد 93 9:05
سلام منم رمز ميخام
مامان مرمر
22 خرداد 93 19:15
سلام مبارکه مبارک ما رمز نداریم
ارلا جون
22 خرداد 93 19:52
قدم ‌هایت بوسه‌گاه چشم‌هایمان ای گل نرگس جشن میلادت کاش به ضیافت ظهور می‌پیوست میلاد نرگس پنهان گرامی باد
مامان عرفان
24 خرداد 93 10:56
سلام دوست خوبم . خوبي زهرا جوون . ببخش مدتي نبودم . نتونستم بهتون سر بزنم . دلم براتون تنگ شده بود . دوستتون دارم . ايليا جونم را ببوس
مامانه آنیتا
25 خرداد 93 22:13
به منم اگه امکانش هست رمز میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم(پرنیاوبردیا)
27 خرداد 93 14:26
به به... حسابی پسرمون بزرگ شده ...33 ماهگیت مبارک ایلیا جوون زهرا جون لطفا به منم رمزبدین
مامان
28 خرداد 93 16:06
وای زهرایی مطمئنی؟مگه میشه بهت رمز نداده باشم دختـــر.الان دوباره خصوصی برات میگذارم گلم
مامان
28 خرداد 93 16:08
برای پست تولد دوقلوها هم کامنت گذاشتم اونها رسیدن؟
مامانی و بابایی
28 خرداد 93 16:43
سلام عزیزه دلم خوبی؟معذرت میخوام مدتی نبودم تا بهت سر بزنم
مهدیه
29 خرداد 93 8:30
سلام زهرا جان اومدم و ازت رمز خواستم ولی ندادی شایدم نظرم ثبت نشده بوده! نمی دونم...
مامانی اریان
29 خرداد 93 11:04
سلام وااااااای چرا همه پست ها رمز داره شما نیشابوری نیستید یهخ وقتی میشه بیاید وبم بهم بگید نمیشه رمزو به منم بدید؟؟؟؟
پدر و مادر آروین کوچولو
29 خرداد 93 12:26
سلام دوست عزیزم ممنون که پیشمون اومدید و نظر زیباتونو به یادگار برامون ثبت کردید با افتخار ما بهتون پیوستیم منتظر حضور سبز دوبارتون هستیم ماشالله ماشالله خدا ایلیا جونو براتون نگه داره اولین فرصت میام تا باقی پستای خوشگلشو بخونم از طرفم ببوسیدش
مامان رها
29 خرداد 93 16:36
سلام دوست خوبم اتفاقى با وبتون آشنا شدم وبتون خيلى زيباست و زيباتر از اون ، كوچولوى عزيزتون هست ! راستش من خيلى از وبلاگ شما خوشم اومده خوش حال ميشم با هم تبادل لينك كنيم و دوست شيم . لطفا پيش ما بيايد و خبر بديد خداحافظ !
مامان ماهان
30 خرداد 93 1:30
زندگی کن و لبخند بزن به خاطر آنهایی که از نفست آرام می گیرند و به امیدت زنده هستند و با یادت خاطره می سازند ، نمی دانم در زندگیت بهترین چگونه معنا می شود ، من همان بهترین را برایت آرزو می کنم
مامان ماهان
30 خرداد 93 1:31
سلام عزیزم مدتی نبودم خوبید خوشید سلامتید ناز پسر تو ببوس فدات شم ضمنا رمز ندالم خو
مينا مامي سام
30 خرداد 93 1:51
زهرا جون رمز بديد.
توت فرنگی(مامان علیرضا)
31 خرداد 93 8:03
سلام عزیزم خیلی نگران ایلیا جون شدم بهم خبر بده . به منم رمز بده ولی قول نمی دم تند تند بیام ها
مامان عرفان
31 خرداد 93 8:10
به به چه عكس خوشگلي . البته بهتر بگم چه پسر خوش تيپي
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرررررررسی دوست جونی
بابا و مامان
31 خرداد 93 8:40
مامان جون رمز
الهام
31 خرداد 93 19:43
آفرین حالا شد! همیشه این "آیت الکرسی" و همین جا نگه دار
مامان اهورا (نرگس)
1 تیر 93 0:20
33 ماهگی مبارک قند و عسلم...ماشالله به این آقای خوش تیپ با این عکس خوشگلش...مامان اسپند یادت نره ها!!!!
مامان اهورا (نرگس)
1 تیر 93 0:22
عزیز رمز و عوض کردی؟؟؟!!!!
مامانی معین
1 تیر 93 10:07
جانم قربونت برم خوش تیپ خاله . انشااله عکس های دامادی . من رمز ندارم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
خدا نکنه خاله جون مرررسی ان شالله
خاله نرگس
1 تیر 93 13:42
رمز بده بینیم بابا کشتی ما رو منتظرم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
رمز همونه
سولماز
2 تیر 93 0:23
سلام وب زیبای دارید من هم سه قلو دارم اگر مایل به اشنای هستید سر بزنید وبه منم رمز بدهید ممنون
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
دوست داشتم بیام سه قلوهاتو ببینم اما ادرستون برام باز نشد
منوص
2 تیر 93 22:36
سلام عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه تبریک میگم میخوام یه سایت بهت معرفی کنم خیلی به دردت میخوره هم کلی مطالب علمی داره هم پزشک انلاین داره هر سوالی باشه جواب میدن وکلی مسابقه وجایزه داره حتما خوشتون میاد یه سری بزن ثبت نامشم خیلی راحته لینکشو میزارم براتون انشاا... مفید باشه http://www.madarclub.com/fa/apply/manoos
مامان طاها
3 تیر 93 3:17
سلام دوست گلم.مرسی بهمون سر زدی.با افتخار لینکت کردم.
الهه(مامان یاسان)
4 تیر 93 16:27
زهرا جونم من رمز جدید ندارم
سپیده..مامانه پارسا
6 تیر 93 13:06
سلام زهرا جونننننن من رمز ندارم..
مامان سوده و بابا امین
6 تیر 93 15:27
سلام خانومی من رمز و فراموش کردم
سپیده..مامانه پارسا
6 تیر 93 19:10
زهرا جون وبلاگ قشنگی داری ادم از خوندن مطالبش خسته نمیشه من که خیلی خوشم اومد باور کن
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مررسی عزیزم نظر لطفته
نوشین
7 تیر 93 7:04
مامان ملی و کوروش
8 تیر 93 9:28
سلام عزیزم رمز عوض شده؟چرا باز نمیشه؟
مامان
8 تیر 93 11:52
خصوصی گلم
مریم(پرنیاوبردیا)
9 تیر 93 17:44
خواهش میکنم از اين نردبون نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬گوش ميدي چي ميگم؟!! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬الو! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بسه ديگه! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬آره؟ اينطوريه؟ اصلا برو... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ نرو پايين دیگه..... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬من ديگه باهات كاري ندارم ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬اي بابا! گوش كن عزيزم نرو! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ميشه لطفا گوش كني؟!! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬اشتباه ميكني اگه بري ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ببين، ديگه بهت نميگما! نرو پايين ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ عجب! خواهش ميكنم! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بيخيال نميشي؟؟ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬فرصت آخره، نرو... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ حالا كه به حرفم گوش نكردي باید بهت بگم عاشقتم
مهسا خانوم
9 تیر 93 22:14
سلام.خاله زهرا میشه منم لینک کنی؟
مامانی کسرا
11 تیر 93 20:20
سر سفره های افطارتون التماس دعا
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
چشم اگه قابل باشم شما هم برای ما دعا کن که سخت محتاج ام
مامانی کسرا
11 تیر 93 20:22
این جمله ای که تو پست ثابت گذاشتی خیلی محشره ای ول آدمهایی اطرافم هستن...
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
اره واقعااا قشنگه اما نکته غم انگیزش اینه که واقعاا حرف دل و ادمهای اینجووری... همیشه طلب کارم هستن!!!!
ابراهیم
12 تیر 93 11:52
در مورد هر تصمیمی که می گیرید احتمال بدهید که ممکن است شکست هم بخورید . پس پیش بینی کنید که در این صورت چه خواهید کرد . برایان تریسی
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
عااااااااااااالی
منا (مامان کورش )
13 تیر 93 18:15
سلام زهرا جون نماز وروزه هاتون قبول باشه
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام گلم از شما هم قبول باشه
شقایق.مامی ارشان
15 تیر 93 11:15
هههههههههه چی بگم؟
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
شقااایق منم نمیدونم چی بگم ولی واقعاا خنده داره
مامانی کسرا
15 تیر 93 22:42
یعنی از دست یه عده آدم بیکار من نمیدونم برم کله خودمُ بزنم به کدوم دیوار و راحت شم یعنی مردم یه طوریشون میشه هاااااا انتظارداشته شما چی بنویسی؟
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
نمیدونم والا میبینی خواهر
مامان امیرعلی (پسرک شیون)
16 تیر 93 23:39
خیلیییی کوته فکری خیلیییی شعورت در این حده که ی کامنت خصوصی رو اینطوری تو ی پست جداگونه گذاشتی... آره تقصیر منه که اومدم وبت... اینم بزار ی دفعه دوستات بی خبر نمونن واقعاااا برای خودم متاسفم که مدتی با همچین آدمی دوستی کردم.. برای تو ام متاسفم که اینقدر فکرت محدوده....
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
ای واای بده ادم صفت های خودشو نثار دیگران کنه هاا
ღ مــــــامــــــانی ღ
16 تیر 93 23:50
اصلا در حد اینم نیستین که بخوام حرفی بزنم فقط بازم میگم برات واقعااااااااااااااا متاسفممممممم خیلیییییی کوته فکـــــــــــــــری ... هههههههههههه خندم میگیـــــــــره از اینکارت که سریع کامنت و گذاشتی تو ی پستــــ ... تو دنیای کوچیکتــــــ خوش باش ...
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
میبینم که خیییییییلی عصبانی هستی دو تا کامنت میزاری با دو تا اسم الان شما هم مامانی هستی ؟؟ هم مامان امیر علی( پسرک شیطون ) عجب شما خودت اول دنبال یه اسم مشخص برای خودت بگرد که با اون کامنت بزاری بعد بیا ایراد بگیر که فلانی چرا اسم ما رو اینطوری نوشتی راستی من اصلا متاسف نیستم من خوشحالم که تجربیاتم بیشتر شد تا راحت تر بتونم دوستامو انتخاب کنم
مامان
17 تیر 93 2:33
عجب .. چه چیزهای شاخ دراری داره پیش میاد اینجااااا. ولشون کن زهرایی ایلیا چطوره بهتر شده؟
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
اره والا واقعاا هم شاخ دار ایلیا هم خدا رو شکر خوبه امیرحسین جون چطوره
الهه مامان ابوالفضل
17 تیر 93 9:15
زهرا جون این دیگه چه مدلش چی بی ادبانه ولشون کن اصلا بهشون فکر نکن ارزش نداره ایلیا جونم خوبه ؟ من آپم عزیزم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
میبینی خواهر مرسی خاله چشم حتما میام
يك مادر
17 تیر 93 11:45
سلام من گاهي ميام و خاموش ميخونمتون البته از وقتي رمزي مينويسين كم ميام اين پست رو كه ديدم تعجب كردم!!!!
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام خوبه که همیشه به یادمون هستین اما چرا خاموش حالا چرا ادرس نزاشتی تا منم با خواننده خاموش وبم اشنا شم
مامان امیرعلی
17 تیر 93 14:25
به نظر وبلاگ جالبی دارید ولی حیف که همه اش رمز دار بود اگه دوست داشتید به ما هم رمز بدید
مامان امیرعلی (پسرک شیطون)
17 تیر 93 14:40
گفتم که فکرت در این حده کاریش نمیشه کرد محدودی اگه یکم شعورت میرسید میفهمیدی که دو تا اسم گذاشتن بخاطر نی نی وبلاگه نه من ولی خوب اونم میفهمیدی... خوشحالم که مثل تو نیستم که نمک بخورم و نمکدون و بشکنم پس دنبال هویت خودت باش...
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
این دفعه اخره که بهت رحم میکنم و به مدیریت خبر نمیدم
مریم(پرنیاوبردیا)
19 تیر 93 2:04
>(///)< مثل شکلات شیرین (آآآآ)c مثل قهوه داغ و دلچسب و @>–>>– مثل گل زیبا هستی
maman elaheh
19 تیر 93 8:25
زهرا جون رمز عوض کردی ؟ منتظرم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
نه گلم همونه منتظر بودم کامل شه
يك مادر
19 تیر 93 9:42
سلام صبح بخير خاموشم چون عليرغم هيچ وقت سعي نكردم موجبات دلخوري و ناراحتي كسي رو پيش بيارم ولي هميشه احساسم اين بوده كه يك كدورت و ناراحتي از من دارين و به رو نميارين چند بار عمدا پا جلو گذاشتم گفتم شايد من اشتباه ميكنم ولي هميشه برخورد و پاسختون سرد بوده...... نميدونم شايد هم من اشتباه ميكنم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
عزززیزم بیا اگه سوئء تفاهمی پیش امده بر طرف کنیم به شخصه اصلا دوست ندارم کسی ازم دلگیر باشه این بار با ادرس بیا تا با هم حرفامونو بزنیم
الهه مامان مبین
19 تیر 93 15:54
سلام زهرا جون خوبی . ایلیا جونم خوبه . یه مدتی نبودی دلمون براتون تنگ شده بود . ببوس عسل خوشتیپ منو خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام گلم ببخشید دیر به دیر میااام مرسی شما هم مبین جونمو ببوس
الهه مامان مبین
19 تیر 93 15:55
خصوصی داری بیاااااااااااااااااااااااااا
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
خخخ اره والا دیدی
آجیده
20 تیر 93 7:54
سلام مامان ایلیا جون خواهش می کنم از وبلاگ من بازدید کنید و اگر قابل دونستید لینکم کنید. من هنرهای دستی خودم را در وبلاگم می گذارم. متشکرم
یک مادر
20 تیر 93 11:53
مامانی كسرا
20 تیر 93 12:11
با اين جواب طرفُ با خاك يكسان كردي خوش باشي چشم بد ازتون دور
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
اون طرف خودش با خاک یکسان بود ...اگه نبود انقدر کوته فکر نبود که بیاد بگه چرا اسم ما رو این نوشتی و... اما خودمم کلی حال کردم فعلا که دمشوو گذاشته رو کولش و رفته
مامان سوده
21 تیر 93 18:25
سلام منم میتونم رمز داشته باشم؟یک سوال:لطفا میشه راهنماییم کنین چطور قبل از رمز دار کردن مطلبتون شکل گذاشتین؟(نمیدونم منظورمو متوجه دین یا نه)؟؟ممنون از راهنماییتون...حوشحال میشم به ما هم سر بزنین..
مامان سوده
21 تیر 93 18:36
سلام میشه لطفا منو راهنمایی کنین چطوری میشه قبل از رمز دار کردن مطلب تصویر گذاشت ...ونمیدونم کامنت قبلیم رسید یا نه؟؟ منم میتونم رمزتونو داشته باشم؟ پیش ما هم بیایین خوشحال میشیم..
maman elaheh
21 تیر 93 23:25
خصوصی لطفاً
منا (مامان کورش )
22 تیر 93 18:19
سلام عزیزم زهرا فوق العاده زیبا نوشتیس حرفق دل من زدی زهرا جون میشه ادرس این شکلک زیبایی که میزاری بدی ممنون
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام گلم مرسی لطف داری تو لینکهام هست
مامان شادی
23 تیر 93 13:08
بعد از مدتا اومدم دیدم چه خبره اینجا؟ چی شده خانمی بد خواه مدخواه داری بگو بزنیم لهش کنیم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
به به چه عجب از این ورااا خووودم زدم له و لوردش کردم
بابا و مامان
24 تیر 93 5:01
مامان جون رمز لطفا
بابا و مامان
24 تیر 93 5:02
افرین به این همه اقتداری که تو جواب دادن داشتید من که هنگ کردم حالا طرف چه حالیه
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
عاقبت پا گذاشته رو دم شـــــــــــــــیر همینه !!تازه کوتاه امدم اینه
محراب
24 تیر 93 15:22
سلام اومدم سالگرد مادرتونو بهت تسليت بگم ديدم تموم پست نظر دهي قفله مجبور شدم اينجا بهتونه تسليت بگم خداوند مادرتون بياموزه با نوشتن اين شعر زحمتو كم ميكنم مادر به خدا ماه در اين خانه تو بودي روشنگر اين كلبه ويرانه تو بودي اي كاش كه باز آ يي و من پاي تو بوسم در سجده فتم جاي قدمهاي تو بوسم
الهه مامان مبین
24 تیر 93 16:44
عزیز دلمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
الهه مامان مبین
24 تیر 93 16:45
به عالمه بووووووووووووووووووووووووووس برای ایلیا جونم و زهرای نازنینم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مررررررررررررررسی عززیزم
زهره مامانی فاطمه
25 تیر 93 9:35
چقدر دلت پره نازنین .ایشاله که دیگه رفتههههههههه
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
دلم از گرگهایی که تو لباس بره ان خیییلی میگیره اما بیخیال
مامـــ♥ـــــان مهتــــ❤ـــــاب
25 تیر 93 15:13
سلام جیگیلیهااااااااا مادر و پسر رمز رو مطالبشون میذارن و از ما قایم میکنن چند مااااااااااااااااهــــــــــه نه میتونم مطالبتون رو بخونم نه میتونم نظر بذارم چون اونم رمز داره تا این پستتون باز بود و موفق شدم صدای خودم رو بهتون برسونم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام عزززیزم کجا بودی تا حالا الوو الو صدا میاد امتحان میکنیم الووو 123 الان میام پیشت
مریم(پرنیاوبردیا)
26 تیر 93 18:22
سلام عزیزم.... منتظرم آپ کنید ها...
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
چشششششششششششششششششششششششم
مامان فرزانه
27 تیر 93 4:06
پدر و مادر آروین کوچولو
28 تیر 93 2:01
چه جواب کوبنده ای زهرا جون میشه ما هم رمز داشته باشیم راستی ما شما رو با اجازه لینک کردیم خوشحال میشیم اگه شما هم مارا به لیست دوستانتون اضافه کنید ممنون ببوس شازده پسر ماهو دوست داشتنی رو
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
خخخ ما اینیم دیگه چرا نمیشه الان میام
مامان عالمه
28 تیر 93 18:06
وااااااای وااااااای کی اینقدر زهراخانم را عصبانی کرده چی شده؟؟؟؟؟؟
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
29 تیر 93 10:52
راننده تاکسی ازم میپرسه کجا میری؟ میگم دانشگاه. میگه مگه دانشگاه تعطیل نیست؟ خیلی متفکرانه و جدی، بعد از یه مکث برداشتم میگم چرا تعطیله....... اما بازه. یعدش فهمیدم چییییییییی گفتم!!!! (خو منظورم این بود که کلاسا تموم شده اما خود دانشگاه باز هست!). بنده خدا دیگه هیچی نگف. نمیدونم بنظرتون با خودش چی فک کرده در موردم؟؟!!
مامان عرفان
29 تیر 93 11:46
سلام خانومي خوبي ؟نيستي ؟؟؟
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام گلم ببخشید حتما سر میزنم
مامان
30 تیر 93 15:32
سلام عزیزم خوبی؟ ایلیا بهتر شده؟ کار همسری چطور پیش میره؟ توی این ماه عزیز دعاگوتون هستم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرسی گلم بله خدا رو شکر خوبه ممنونم التماس دعا ی فراون دارم
سحر
31 تیر 93 12:08
سلام عزیزم، جعبه دستمال کاغذی رو برات طراحی کردم، کارت دعوت هم 4، 5 مدل تا حالا گذاشتم تو وبم، پیداشون نکردی؟!!!
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرررررررررررررسی گلم
مامانی كسرا
1 مرداد 93 3:35
زهرا جان به اين مطلبت احتياج پيدا كردمبا اجازت با ذكر منبع ميزارم تو وبلاگ كسرا
بابا و مامان
1 مرداد 93 18:34
مامان سونیا
5 مرداد 93 10:21
iliyaboy
بابا و مامان
6 مرداد 93 5:25
عکس پست ثابتت خیلی نازه عزیزم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مررررررررررررسی گلم
مامان فرشته
6 مرداد 93 5:39
سلام زهرا جون من زیاد وبتون میام ولی از وقتی مطالب رو رمز دارکردین دیگه اطلاعی ازتون ندارم اگه امکانش باشه به منم رمز بدین
مامان الی(الهام)
7 مرداد 93 0:00
عید بندگی ..عید پاکی از گناهانتان ..عید حرام شدن آتش بر تنتان گوارای وجودتان
مریم(پرنیاوبردیا)
7 مرداد 93 20:49
زلالترين شبنم شادي رابرلبانت آرزودارم نه براي امروزت,براي فرداي هرروزت... عيد بر شما و خانواده محترمتان مبارک.
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
ممنونم واقعا
پدر و مادر آروین کوچولو
8 مرداد 93 11:00
دلها همه بهاران شد از شمیم باران مه، رخ نموده امشب در عید روزه داران هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران شیرینتر از عسل باد کامش به روزگاران دوست گلم عیدتون مبارک
فاطمه
9 مرداد 93 16:25
سلام وب بسیارزیبایی داری تبادل لینک دوست داری میکنیم بیا وبم نظرم یادت نره رمز میدین لطفا خیلی دوست دارم رمز داشته باشم
مامان سپیده
11 مرداد 93 14:04
سلام زهرا جون مرسی که به فکرم بودی و دعام کردی الان حالم بهتره و 2 تا عملم هم انجام دادم و کمی بهتر شدم ولی انگار باید یک چیزی به روده ام تزریق بشه تا بهتر بشم روی ماه ایلیا رو ببوس تازه اپ کردم عزیزم یه سری هم بزن
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
خدا رو شکر عزیزم .. ان شالله اون هم به خوبی پشت سر میزاری
الهه مامان مبین
12 مرداد 93 2:43
طاعات شما هم قبول باشه عزیز دلممممممممممم
مهسا خانوم
12 مرداد 93 20:44
سلام.خیلی خیلی خیلی خوشملهههههههههههههه منم ی خواهر زاده دارم اسمش ایلیاس...مثل ایلیا ی شما خوشمله فقط مال ما شیطووووووووووووووووووووووووونه موافقین باتبادل لینک؟
مامان
13 مرداد 93 2:16
تاییدش نکنی گلم.یادم رفت خصوصیش کنم
مریم مامان دونه برفی
13 مرداد 93 12:03
سلام خانمی اگه دوست داشی به من هم رمزبده ...ممنون
مامان فرزانه
15 مرداد 93 0:04
رمز رو رد کن بیا
ابراهیم
16 مرداد 93 11:38
گاهی دلگرمی یک دوست آنقدر معجزه میکند که انگارخدا در زمین کنار توست . . .
مریم(پرنیاوبردیا)
17 مرداد 93 23:00
عااااااااااااااااااااااالی بود
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
با چشمهای زیبای شما بله
مامان فهیمه
18 مرداد 93 11:14
سلام دوست عزيز خصوصى داريد
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مممنونم عزیزم
ابراهیم
19 مرداد 93 11:50
سادگی را هرجا یافتی ... همانجا بمان... پشیمان نمی شوی... رنگش سبز است.
مامان عرفان
21 مرداد 93 10:38
قالب وبتون خيلي قشنگه
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرررررسی عزیزم
مامان عرفان
21 مرداد 93 10:38
دووووووووووووست عزيز و ديرينه ي خودم سلام
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلااام ای دوست
مامان عرفان
21 مرداد 93 10:39
ايليليا جونم خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرررسی گلم خوبه
مامان عرفان
21 مرداد 93 10:40
عزيز مطالبت كه همه اش رمز دارن
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
براتون میزارم
ابراهیم
21 مرداد 93 21:17
مردم این روزها قیمت هرچیزی رومیدونن اما ارزش هیچی رو نمیدونن ..!!
مامان حنانه زهرا
23 مرداد 93 12:17
ممنون گلم.منکه تو اولین فرصت میرم وسرمیزنم
مامانی
23 مرداد 93 14:57
سلام حوبی؟؟؟؟ قبلا اومد برات کامنت گذاشتم رمز ندارم ولی ؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
25 مرداد 93 2:03
به به مبارکه.نتونستم واسه وب جدید رمز بذارم موفق باشی زهرا جون
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلامت باشی عههه چرا نتونستی
√بهار مامانه برسام
26 مرداد 93 16:48
گل نازم سلام خوبی عسل پسری خوبه انشاالله امروز اومدم بهتون سری بزنم و کامنتی بدم که دیدم تمام مطالبتون رمزدار شده و خوب موفق نشدم براتون تویه پست خاصی کامنت بدم فقط دیدم اینجا بازه موقعیت رو مناسب دیدم تا یه حال و احوالپرسی کنم و بگم که من به یادتون هستم دوست خوبم روی ماه عسل پسملی رو ببوس و حداقل یمی دو تا عکس از خوشملت بزار ما چشممون به جمال زیباش روشن بشه دوستتون دارم گل نازم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام عزیزم مرسی شما خوبی پرسامی خوبه خوشحالمون کردین الان میام رمز و میدم
√بهار مامانه برسام
28 مرداد 93 1:15
فدای محبتت مهربونم؛ازت ممنونم که منو هم جزو دوستات دونستی و بهم انقدر اعتماد داری که رمزتون رو بهم دادی دوستت دارم گل نازم روی ماه ایلیا عسلی خوشملمون رو ببوس ماشالله هزارماشالله روز به روز خواستنی تر میشه این پسمل ناز نازیه مامان زهرا جون خوشمل؛ وقتی یکی مامانش به خوشگلی زهرا جون باشه باید خودش به این نازی باشه؛هزارماشالله به شما مامان و پسمل خوشمل و دوستداشتنی
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
خواهش میکنم گلم دوستی با شما باعث افتخاره مرسی ممنونم عزیز دلم
h.e
28 مرداد 93 23:44
______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ ____$$$________________$$$$$___$$$$$ _____$$$_________$$__$$$___$$_$$__$$$ _____$$$_______$$$$__$$______$_____$$ _____$$$_____$$$$____$$$__________$$ ______$$____$$$$______$$$________$$___$$$$$$$$________$$$$$$$$ ______$$$__$$$$_________$$$_____$$__$$$$$$__$$$_____$$$$$$__$$$ ______$$$_$$$_____________$$__$$___$$$_____________$$$ ______$$$_$$________________$$_____$$$_____________$$$ ______$$$$$$$_______________________$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$$ ______$$$$_$$$_____________$$$$______$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$ ______$$$____$$$____________$$$_______________$$$_____________$$$ ______$$$_____$$$__________$$$$_______________$$$_____________$$$ ______$$$_____$$$$__________$$$$___$_________$$$$_$_________$$$$ _____$$$________$$$$___$____$$$$____$$$$$_$$$$$$___$$$$$_$$$$$$ ____$$$___________$$$$$_____$$$$$_____$$$$$$$$________$$$$$$$ آپمممممممممممممم
ارام
2 شهریور 93 17:46
سلام تولدتون مبارک هم خودت هم گل پسریتانشاءالله سالیان سال کنار هم سالم و در عافیت کامل زندگی کنید و خداوند مادر بزرگوارتونو رحمت کنه.... پسرک من هم شهریوریه!
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام ممنونم ممنون بابت تبریک و طلب امرزشتون خدا پسری شما رو حفظ کنه
مامان طاها
2 شهریور 93 19:24
تولدتون مبارک
خاله نرگس
3 شهریور 93 9:00
سلام عزیزم ، خوبی زهرا جون ، انشاء الله سالیان سال ، سالم و تندرست سایت بالای سری ایلیای عزیزم باشه و همیشه شاد و خندون در کنار همسرت باشی ، از طرف من ایلیا جون رو یه ماچ محکم کن ، تولد هر جفتتون مبارک انشاء اله که هر جفتتون به هر چی که دلتون میخواد برسید.
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام عسل بانو مممنونم بابت این همه لطفت دوست مهربون من
مامانی فاطمه
3 شهریور 93 10:35
واااااااااای چقدر شهریوریها خوبن از جمله شما وایلیا جونو ودخمل من
الهه مامان مبین
4 شهریور 93 0:09
ای جون دلم دوست ماهم . قربون خودت و پسمل نازت . همسری منم متولد شهریوره . همیشه پایدار باشید گلای من
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرررسی عشق من قربونت شمخدا نکنه گل من تولود همسرتون مبارک باشهپرچم شهریوری هااا بالاست ها
مامان
4 شهریور 93 2:37
زهرا جونم تولد گل پسری و خودت هزاران بار مبارک.انشاالله همیشه لبتون خندون و دلتون شاد باشه
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرسی دوست خوبم
مامانه آنیتا
4 شهریور 93 2:53
سلاااااااااااااااااااااااااااام زهرا جون تولد پسره نازتو بهت تبریک میگم انشاالله جشن 120 سالگیش و دامادشدنشو ببینین
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرررررررررررررسی گلم دخمل نازت عروس بشه الهی
مامانه آنیتا
4 شهریور 93 3:00
راستی یادم رفت تولده خودتم مبارک انشاالله سالیان سال خوشبخت کنار همسر وگل پسرت زندگی کنین زهرا جون نمیدونم چرا وچی شده و چه بدی از ما دیدی اوایله ایجاده وبلاگم میومدی بهمون سرمیزدی اما الان نمیدونم چی ازمادیدی که نمیای به هر وظیفه ی خودم دونستم تولدتون روبهتون تبریک بگم شاد باشین وپیروز
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرسی عشقم ای وای من دوست جونی الان میام پیشت
بابا و مامان محمد طاها
4 شهریور 93 4:00
تولد ایلیا جون و مامانب مبارک
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرسی عزیز دلم
بابا و مامان محمد طاها
4 شهریور 93 4:02
حداقل به عکس از ایلیا جون بدون رمز بزترید تا ما هم روی ماهش رو ببینیم مرسی
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
تو پست ثابت ثابت و تو هدر قالبش که هست گل من رمز نداری مگه
مامان(ati)
4 شهریور 93 14:07
سلام زهرای گلم من که کد ندارم لطفا بهم بده در ضمن شاید داده بودی یادم نیست منم وبمو کد دار کردم بهت خصوصی گذاشتم در ضمن تولد پسر ماهت هم مبارک خدا برات حفظش کنه الهی که 120 ساله بشی منتظر رمزتم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام گلم چشم برات میزارم مرسی گلم سلامت باشی
آریا و مامانی وبابایی
4 شهریور 93 19:03
╔♫╗────────╔═╦╗─♫╗╔╗─╔╗─♥── ║╩╠═╦═╦═╦╦╗║╚╠╬╦╣╚╣╚╦╝╠═╦╦╗ ║╦║╬║╬║╬║║║║╔║║╔╣╔╣║║╬║╬║║║ ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║♫═╩╩╝╚═╩╩╩═╩╩╬╗║ ────♫╝╚╝╚═╝─────────────╚═♥ ஜ۩۞۩ஜ Friend's NAME ஜ۩۞۩ஜ ای روشنی گسترده ، ای زیبایی محض ، ای آسمان بی کران مهربانی کلامی می آفرینم تا با تو سخن بگویم سالروز زمینی شدنت مبارک
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
ممنونم دوست جون خودم
مامانی كسرا
5 شهریور 93 2:45
زهرا خانم، خانم خانم 3 شهريور سالروز تولد شما هم مبارك انشالله هميشه خوب و خوش ياشي و سايه مهربونيات بالا سر ايلياي عزيز باشهبا يه بغل گل ياس و هزاران بوسه لين روز قشنگُ بهت تبريك ميگم و بهترين ارزوها رو واست دارم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مررررررررررررررررررررررررررسی دوست جون مهربون خودم عاشقتم
maman elaheh
5 شهریور 93 10:26
تولدتون مبارک منتظر پست تولد هستیم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرسی چشم حتما
هیراد و عمه لیلاش
5 شهریور 93 14:21
ایلیا جان, عزیز دلم تولدت مبارک برات یه دنیا ارزوی موفقیت دارم گلم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام دوست جونی کجا بودی تا حالا ممنونم بابت تبریک مرسی
مامان سوده
5 شهریور 93 15:35
چه لطيف است حس آغازي دوباره، و چه زيباست رسيدن دوباره به روز زيباي آغاز تنفس... و چه اندازه عجيب است ، روز ابتداي بودن! و چه اندازه شيرين است امروز... روز ميلاد... روز تو! روزي که تو آغاز شدي! تولد مبارک
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
ممنونم واقعاااااااااااا
مامانی آرتینا جان***
6 شهریور 93 14:29
سلام مامانی من خیلی وقته لینکتون کردم خوشحال میشم لینکم کنید... در ضمن منم رمز میخوام.
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
میام حتما پیشتون
کـادوی خـاص
6 شهریور 93 16:48
☀................☀ ツ کــادوی خــاص ツ ☀................☀ ▼ ▼ ▼ ▼ ☼.......☼ نقـاشـی ِ عکـس هـای ِ شمــآ ☼.......☼ ▼ ▼ ▼ ▼ ☼.......☼ عکـس هـای عـزیزانتــون رو نقـاشـی یـا مجسمـه کنیـن ☼.......☼ ▼ ▼ ▼ ▼ ☼.......☼ بـا منـاسـت تـریـن قیمـت و در کمتـریـن زمــان ☼.......☼ ▼ ▼ ▼ ▼ ☀................☀ ツ کــادوی خــاص ツ ☀................☀
مامان امیرعلی
6 شهریور 93 18:08
سلام عزیزم تولد شما وگل پسری مبارککککککک..... چه تفاهمی من وپسرم تو یه ماه متولد شدیم با اختلاف یک روز ..... ایشالا همیشه سلامت وشاد باشی دوست عزیزم..... چند وقتی نت نبودم میشه رمزتو دوباره بهم بدی..... مممنوم ازت
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام دوست عزیز ...من و ایلیا یه روز با هم فاصله داریم من 3 و ایلیا 4 چششششششششششششششم
مهدیه
12 شهریور 93 10:08
عزیزم لینک وبلاگ آشپزی رو برداشتی؟؟
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
http://banoochef.mihanblog.com/
مامان عالمه
12 شهریور 93 10:36
سلام...چطوری؟؟؟ _______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥) آپم...بدو بیا منتظرم نذاریاااااااااا
مامان امیرعلی
12 شهریور 93 21:02
سلام عزیزم.... من رمز میخوامممممممممممممممممممم
مامانی کسرا
17 شهریور 93 19:40
واااای خدا رو شکر قالبُ درست کردی!!!! هر روز میاومدم میدیم همه چی قاطیه خوشحالیییــــــــــــــــــتم از زیارتتان
سحر
19 شهریور 93 9:37
چه جالب.
سحر
19 شهریور 93 9:41
سلام، خوبی؟ تولد خودت و گل پسرس مبارک باشه. راستی تولد باب اسفنجی براش گرفتی؟
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلاممررررررررررسی عزیزم بله گلم ممنونم بابت راهنمایی هات
مامان مانی
19 شهریور 93 15:01
آخخخخخخخخخخخخخخ از دست خودم عصبانیم از اینکه اینقدر دیر اومدم وبتون و به کل یادم رفته بود تولد ایلیا جون خوشگلمو ایلیا جون ببخش این خاله ی حواس پرت رو تولدت هزار بار مبارک پسر طلای من زهرا جون تولد شما هم مبارک باشه فدای شما دوستای خوب ما ایلیا جون بزرگ شدنت مبارک عزیز خاله
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
عززززیزم همین حالا که امدی خوشحالم کردی مرررررررررررررسی
مامان بردیا
22 شهریور 93 16:43
خانمی خوبین؟من خیلی دلم براتون تنگ شده.بارمز قبلی که اصلا نمیتونستم وارد بشم رمز جدیدم که ندارم
مامان
23 شهریور 93 17:56
آخیش زهرا جونم بلاخره اومد.دلم وا شد اومدی گلم.بوووووس
شیما مامان شاهین کوچولو
24 شهریور 93 14:57
اخییییییی چ باحال... مادر و پسر تولدشون تو یه ماهه....تولدت مبارک زهرا جون تولد گل پسر هم مبارک باشههههه ایشاله 200 سال در کنار هم تولدتونو جشن بگیرین... البته کنار عروس خانومتون به اتنظارعکسای تولد مینشینیم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
بله با تفاوت 1 روز من 3 و ایلیا 4 ممنونم عشق من چشم حتما
الهه مامان مبین
25 شهریور 93 17:31
سلام زهرا جونم . خوبید . خیلی وقت بود که بهت سر میزدم . ولی وبت برام باز نمیشد . فکر کنم به خاطر قالبت بود .....خوب الهی شکر . چه خبر پسر نازم چطوره ؟
فریده
26 شهریور 93 8:39
کجایی خانم ؟؟ نگران شدم . چرا پست جدید نگذاشتی ایلیا جون چطوره ؟؟ خودت ؟؟ بابایی؟؟ امیدوارم همه چیز بر وفق مرادت باشه. از خودت بهمون خبر بده.
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
زیر سایه شما چشم میزارم گل من همه خوبیم امیدوارم شما هم خوب و خوش باشین
الهه مامان مبین
27 شهریور 93 12:42
سلام به روی ماهت عزیزم . ایلیا جون خوبه . ببوسش از طرف من . عزیزم کابینت های خونمون قهوه ای شکلاتی هست . عین چوبه و برجسته هست . به سلامتی دارید دکوراسیون عوض میکنید.....؟
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام مرسی گلم نگفتی راضی هستی عایا خونمون و میخواهیم عوض کنیم
الهه مامان مبین
30 شهریور 93 1:05
خصوصی داری گلم
مامان روژینا
31 شهریور 93 10:08
سلام عزیزماول اینکه تولدتون مبارکدوم اینکه خوشحالم که همشهری هستیم دوست دارم بیشتر با هم آشنا شیم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام گلم مرسی منم همین طور
مامان ساجده
1 مهر 93 10:53
سلام زهرا جون خوبی خانمی؟ متاسفانه اون روز درست نتونستیم پیش هم باشیم انشاالله ی بار قرار بزاریم درست و حسابی همدیگرو ببینیم متاسفانه موقع خداحافطی هم شما رو ندیدم عزیزم میلتو بده اگه عکسی از ایلیا داشتم برات بفرستم اون عکس با متینم برات میفرستم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام عشقم اره همش دنبال بچه ها بودیم حیف شد ایشالله قرار بعدی چشم حتما ممنونم میشم
مامان
2 مهر 93 1:30
تنبل خانم آپ کن دیگهههههه. گفتی چندتا پست عقبی پس زود بنویسشون منتظریم
مامان امیرعلی
5 مهر 93 9:05
سلام عزیزم خوبی؟ شرمنده تا الان نشد که نت بیام .... همین پیامتو خوندم وسریع اومدم .....بخدا اصلا یادم نمیاد خیلی وقته نیومدم نت .... بازم خیلی شرمنده ام .... شما یه بار یه چیزی ازم خواستی ومن نتونستم از پسش بر بیاممممممم....
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام گلم ..خواهش میکنم اشکالی ندارهمیبوسمت
مامان
6 مهر 93 3:40
ان شاالله که کارتون خیر باشه عزیزم. ممنون که خبرم کردی.ایلیا گلی رو ببوووووس
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
بله گلم خواهش میکنم
مریم مامان دونه برفی
6 مهر 93 9:54
خیلی خوشحالم کردی عزیزم. انشاءا...همیشه شاد و سلامت باشن. نه ما فومن زندگی میکنیم.
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
قربونت شم
مریم مامان دونه برفی
6 مهر 93 9:55
راستی خانمی میشه بپرسم چطور میشه برای پستهای رمز دار تصویر گذاشت؟ وبلاگتو خیلی خوشگل کرده ..
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
میام وبت میگم
مینا مامان آرمانی
9 مهر 93 18:06
سلام زهرای عزیزم کاشکی پیامم بهت برسه خیلی وقته بهت سر نزدم الانم که اومدم بهت میخام بگم رمزتو از گوشیم پاک شده ریستش کردم.اگه میشه رمز بده بهم ایلیای عزیزم رو ببوس بخشید خیلی وقته میخام بیام پیام بزارم وقت نمیکنم این متن اول رو خوندم دلم یه جوری شد گفتم منو جز بی معرفتا نزاری عزیزم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
15 مهر 93 15:41
سلام عزیزم خوبی نازنینم دلم حسابی براتون تنگ شده پسر نازت خوبه ببوسش محکم امیدوارم همیشه شاد وسلامت وخوشبخت باشین
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام گلم چه عجب دلم حسابی تنگیده بود مرسی بابت لطفت
مامان
17 مهر 93 21:45
هنوز برنگشتییییییی؟
پدر و مادر آروین کوچولو
18 مهر 93 15:12
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید عزیز دلم روزت مبارک
پدر و مادر آروین کوچولو
18 مهر 93 15:13
عزیز خاله تولدت هزاااااااااااااااااااااااااااااااران بار میااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک مامان گلی اگه میشه ما هم رمز می خوایم بوووووووووووووووووووس بووووووووووووس
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی چشم عزیزم الان میام
مامان عالمه
21 مهر 93 11:02
سلام دوست عزیز______$$_________$$$ _____________________$$$$_______$$$___$$$$$ ____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$ ___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$ ___________________$____$$$$_$$$$_$$$ _______________________$$$$$$$$$$$$$$ آپم و منتظر حضورت _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____هستم__________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$ ..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$ _________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$ ______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$ ____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$ ___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$ __€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$ _€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€____ __$$$____$ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$ $$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$ _°_____°______°_____°_____°_____ _$$$ _____________€__________________$$$ _____________€__________________$$$ زود بیااااااااااا ____€_________________$$$$ _____________€._______________$$$$$ _____________€..____________ $$$$$$$$ ____________€€€€€€€._..-♥*°*♥-.._ ~~~*°*~~~ ~~~ _..-♥*°*♥-..~~~~ _..-♥*°*♥-.._ _..-♥*°*♥-..__..-♥*°*♥-.._
فاطمه & فائزه
21 مهر 93 18:38
سلام عیدتون مبارک نازی خداحفظش کنه به وبلاگ داداشی ما امین جون سر بزنید خوشحال میشیم نظر فراموش نشه
ابراهیم
25 مهر 93 1:19
سلام تو هم دست کمی از او نباید داشته باشی... یک دنده و لجباز... مثل بطری نامه بر دریا... تا سرت به سنگ نخورد، نم پس نمیدهی (عباس صفاری)
ونیزی
25 مهر 93 7:16
مامان بی تاب
28 مهر 93 16:50
سلام ماشالله چقدرنظرات و چقدرهوادارداری؟چه جوری آخه؟منم رمز؟
مامان نازنین زهرا
28 مهر 93 17:11
سلام من نمیدونم جزکدوم دسته محسوب میشم ...چون تازه باهاتون آشنا شدم...ولی متن خیلی بامزه وجالبی بود پاییز شما هم مبارک پیش ما هم بیاین خوشحال میشیم کوچولوتنم خیییییلی نازه
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
جز دوستان خواهش میکنم ممنونم ..چشم مــــــرسی
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
28 مهر 93 20:10
سلام به روی ماهتون خصوصی
افسانه
1 آبان 93 9:14
سلام عزیزم.ممنونم که بهم سر زدی منم اومدم ولی متاسفانه همه ی پست ها رمز دار بودن
مریم مامان دونه برفی
4 آبان 93 9:09
سلام زهرای عزیزم شرمنده خواهر این مدت شما اینجا بودی نتونستیم برنامه بذاریم برای یه دورهمی راستش تلاش کردم ولی هربا که خواستیم ok کنیم یا بارون گرفت یا با مریضی خودمو امیرعلی درگیر شدم و یا یه اتفاقی افتاد . خیلی حیف شد. امیدوارم بتونم تو سفرهای بعدی جبران کنم عزیزم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
ایشالله روزهای دیگه گلم
مریم مامان دونه برفی
4 آبان 93 9:10
ای جان سقا کوچولوی من خدا و امام حسین پشت و پناهت باشن و از بلاها در امان باشی عزیزم.
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرسی عزیز دلم لطف داری شما
مریم مامان دونه برفی
4 آبان 93 9:11
راستی گلم رمز پستهاتو عوض کردی ؟ اگه دوست داشتیی بده تا بینیم چی برامون داری.
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
خخخ الان میام
الهه مامان مبین
4 آبان 93 17:16
ای جونم ایلیای نازم چقدر این لباس بهت میاد ... امام حسین پشت و پناهت گلم
مامان منا
4 آبان 93 17:21
سلام زهرا جون رمز بهم میدی ممنون
آسیابی
5 آبان 93 19:08
خدا حفظش کنه ماشا الله
موبایل ارزان
8 آبان 93 9:28
سلام نی نی وبلاگی های عزیز گوشی ارزون خواستید در خدمتیم
فاطمه
9 آبان 93 0:07
سلام زهرا جون خوشحال میشم بهم سربزنین
پتو اسناگی
10 آبان 93 9:14
مینا مامان آرمانی
10 آبان 93 21:35
ای جانمممممممممممم خدا پشت و پناهششششش
اریانا
11 آبان 93 1:29
با سلام ببخشید من با اجازتون عکس پسرتون رو برداشتم تو وب بزارم اخه خیلی معصوم بود. http://ma-hame-dostim.blogfa.com/
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
ممنونم خبر دادین ..منم لینک وبلاگتون و گذاشتم روی عکس
شيك پوش
15 آبان 93 13:34
با ما شيك پوش شويد: http://alizeshop.mihanblog.com
مامان منا
15 آبان 93 19:50
ایلیا جون چقدر ناز شدی خدا حفظت کنه
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان منا
15 آبان 93 19:50
سلام زهرا جون رمز بهم ندادی ممنون گلممممممممم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
الان میام
دختربهاری
15 آبان 93 20:38
خصوصــــــــــــــــــــــــــــــی!
بهاره
15 آبان 93 22:14
سلام مامانی به من رمز نمیدی؟نتمون تازه درست شده
مامانی معین
17 آبان 93 8:46
زهرا جون عزاداریهاتون قبول باشه . منتظر عکسهای جدید هستیم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرسی عشقم..از شما هم قبول باشه چشششششششم گلم
بهاره
17 آبان 93 23:15
زهرا جون هنوز منتطر رمزم نمیدی بهم؟؟؟؟؟
ستارگان آسمان من
18 آبان 93 1:18
سلام...میشه رمزتونو داشته باشم؟...من خیلی از گل پسرتون خوشم میاد
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
شما خیلی لطف دارین ..اما من که شما نمیشناسم امدم وبتون سر بزنم تا ببینم کی هستین اما شما هم رمزی بودین
بهاره
18 آبان 93 12:19
چشم زهرا جون رمزو به کسی نمیدم خیالت راحت ولی رمزو برام نذاشته بودی فقط نوشته بودی که به کسی ندمش ایلیا جونو ببوس قربونت
محمد
24 آبان 93 5:50
من شانه هایت را برای گریه کردن دوست ندارم من دست هایم را برای شانه کردن دوست دارم من از باران بیزار نیستم ، مرا به ضیافت لبخند نگاهت دعوت کن که از باران چشمانت غمینم
مامان رادین
24 آبان 93 18:04
ای با با این وبلاگه یا گاو صندقمنم رمز میخوام
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
گاوصندوق
الناز مامان طاها
25 آبان 93 9:37
سلام خانمی،،خوبی؟؟؟پسر خوشتیپ ما خوبه؟؟؟مدتیه سر نزدم به نی نی وبلاگ حالا هم که اومدم دیدم رمزتون تغییر کرده.....دلم تنگ شده واسه پسر خوشگلم...دوست داشتی رمز جدید و بهم بده.
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
به به خانومی کجا بودی شما برات تلگراف کردم
مامانی فاطمه
25 آبان 93 14:53
من رمز پست نرگس بانو رو ندارم .دوباره عوض کردی
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
عزیزم اون پست برای یکی از دوستام بود
مینا
26 آبان 93 1:44
سلاممم. تولد گل پسرت مبارکک . انشالله جشن دامادیش. منم یه پسمل دارم اگر دوست داشتی به وبم سر بزن خوشحالم میکنییی. ببوس پسر شیرینت روو
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرسی عزیزم چششششششم الان میام
مینا مامی پویان
27 آبان 93 1:07
زهرا جون شما رو لینک کردم . اگر تونستی رمز رو برام خصوصی بزار . ببوس گل پسر نازت روووو.
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرسی گلم چشم الان میام
مامان وبابا
28 آبان 93 11:23
سلام ماشالله خدا حفظش کنه واستون
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرررررسی
مامان علی خوشتیپ و حسین کوچولو
28 آبان 93 13:21
سلام گلم.منم دلم براتون تنگ شده بود...ببوس ناز پسر طلا رو
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام ..مرسی گلم
مامان و باباي امير
1 آذر 93 8:24
سلام خانومی امیدوارم که مبارکتون باشه بنظرم اگه به رنگکار بگین بژراهنماییتون کنه بژ یه چیزی تقریبا بین صورتی چرکی و شیری هستش امیدوارم هررنگی میزنین خوب از آب دربیادبوووووووووووووس
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرررسی عزیزم ممنونم از راهنماییتون
مامان زری
2 آذر 93 8:18
سلام خوشحالم که با شما دوست شدم امیدوارم بیشتر با همدیگه آشنا بشم ماشالله لیست نظرات چقدر بالاست خوشبحال ایلیا جون که این همه طرفدار داره خانمی مار رو هم رمز دار می کنید مچکر
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام عزیزم منم خوشحالممیام پیشتون حتما
مامان مرمر
3 آذر 93 7:48
نمی دونم تولد ایلیا گلی رو تبریک گفتم یانه به هرحال یا یکباره یا دوباره تولدش مبارک به سلامتی ایلیا
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مررررسی عزیزم سلامت باشی منم یادم نیست
مامان عاطی
4 آذر 93 23:06
تولدت مبارک عزیزم زهرا جوووون چرا نیستی سه ماههالهی که حالت خوب باشه و هیچ نگرانی نباشه
مامان عاطی
4 آذر 93 23:08
زهرا جوون کدت رو برام ارسال کن یادم رفته ؟
مامان طاها
6 آذر 93 16:23
سلام عزیزم خوبی؟ببخشید دیر اومدم.چقدر هم دیر اومد؟تولد ایلیا رو از دست دادم ایشالله خدا حفظت کنه و هزار ساله بشی
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
الان میام وبت
مینا
7 آذر 93 17:03
زهرا جون یادم رفت خصوصی بنویسم تاییدش نکن گلمممم
مامان مازیار
7 آذر 93 20:45
سلام.تبریگ میگم واسه سن امروز ایلیا جان.که ماشاله سه سال و سه ماه و سه روزش شده.
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
وااااای ممنونم دوست خوبم چه خوب شما هواستون بوده حیف شد که من یادم نبود وگرنه عکس مینداختم تا یادگاری بمونه ممنونم از توجهتون
مامان طاها
8 آذر 93 11:27
رمز ندارم گلم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
الان میام
مامان تینا و رایان
8 آذر 93 11:40
سلام عزیزم نمی دونم نظرم بهت رسیده یا نه در مورد مامان طاها اصلا خبری ندارم حتی براش کامنت گذاشته بودم رمز جدیدش رو بده برام ارسال نکرده ...مامان ایلیا (متین جون) ولی توی فیسبوک هست منتها اونم مدتیه هیچ خبری ازش نیست پسر گلت رو ببوس عزیزم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرسی عزیزم امیدوارم هر جا هستن خوب و خوش باشن
مامان عالمه
20 آذر 93 12:21
چرا به وب ما سرنمیزنی
✗ دختربهاری✗
27 آذر 93 10:10
وایییی من عاشق عکساتم عزیزم!
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
lمرررررررررررررررسی عزیزم
✗ دختربهاری✗
27 آذر 93 10:10
دست آتلیه سها دردنکنه خییییییییییییییلی عکسای ایلیا جونم ناز شدن
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
ممنونم گلم
مامان کیمیا
30 آذر 93 13:16
سلام،هزار ماشالله به پسر خوشگلت کیمیا تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده ممنون میشم اگه عدد47 رو به 1000891010 پیامک بزنین.ممنون از لطفتون
مینا مامی پویان
1 دی 93 1:58
به به ایلیای عسل طلااا. چه عکسایی دلمون ضعف رفت برا خنده هاششششش. مامانی ببوس شیرین عسل رو.
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرررررسی عززززیز دلم
مامان عالمه
1 دی 93 13:08
سلام دوست جونی میشه لطفا توی جشنواره نی نی وبلاگ به ما رای بدید.کد 25 را به 1000891010 ارسال کنید مرسی
مامان دینا
2 دی 93 20:04
عزیزم پسرت هم اسم پسر منه لطفا بیا پیشم نظر بده
مامان
3 دی 93 3:13
وای زهرایی اتفاقا الان اومدم به وبت سر زدم دیدم اپ نکردی،برگشتم، مثل قبل فعال نیستی،فکر کنم درگیر خونه و اسباب کشی هستی، دلم برات تنگ شده بود،بوس،
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
اره گلم حسابی درگیر کارهای خونه ام درباره گاز اگه میتونی بیشتر راهنماییم کن
مامان
3 دی 93 3:17
خصوصی داری خانمی
مامانی اریان
4 دی 93 9:01
سلام دوست عزیزم من پسرمو توی جشنواره شرکت دادم میشه بهش رای بدید کد76رو به این شماره پیامک کنید1000891010 همچنان منتظر یاری ســـــــــــــبزتان هستیم بیاین دیگه
مامان ساجده
4 دی 93 15:32
عزيزم خصوصي داري
❈ Kosar❈
20 دی 93 15:10
__♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان ترنم
23 دی 93 8:26
چه عکسهای خوشگلی. کدوم آتلیه عکس انداختید
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
ممنونم. سها
پرنیان
26 دی 93 5:18
سلام خداحفظش کنه خیلی نازه به منم سربزنید
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرسی عزیزم .چشم حتما
مامانی
18 بهمن 93 8:08
ماشالله به ایلیا جون خدا نگهدارش باشه عزیزم
مامان لیلا
6 اردیبهشت 94 9:15
سلام عزیزم خوشحالم که بهمون سرزدید میشه رمز مطالب خصوصیتونو به منم بدید؟
ترکان
6 اردیبهشت 94 15:12
سلام مامانی.ماشالا چه پسر نازی دارین خدا حفظش کنه.من از وبلاگ محمدرهام و مامان سمانه اومدم اینجا.امکانش هست به منم رمز بدید؟
موبایل ارزان
7 اردیبهشت 94 8:07
هزار ماشالله به ایلیا که از عکسش مشخصه خیلی شیرینه. تندرست و دلشاد باشید در کنار خانواده. گوشی ارزون خواستید در خدمتیم. دیدنش ضرر نداره . به سایت بیایید و چرخی بزنید شاید پسندیدید
ĸoѕαr
7 اردیبهشت 94 15:18
سلام خاله منو لینک نمی کنید؟؟
مریم مامی آرین
8 اردیبهشت 94 10:16
سلام عزیزم منم رمز ندارم وارد بشم عسل پسری رو ببوس
مامان ملی و کوروش
9 اردیبهشت 94 15:04
سلام عزیزم خوبی؟با اون رمز قبلی نمی تونم بیام نمی دونم رمزت عوض شده؟برام رمز میزاری؟
atefeh maman elay
14 اردیبهشت 94 10:30
زهرا بازم مثل همیشه پستت پرملات بود خوشم میاد از اینکه همه مناسبت ها رو بهونه پیدا میکنی خوش بگذرونی گلم ایلیا رو ببوس
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
قربونت عزیزم بنظرم تو دنیا باید دنبال بهونه گشت خود شادی نمیاد دنبال ادم فداااااااااااااااات شم مرسی
مامان نيكا جون
21 اردیبهشت 94 11:15
سلام ماماني خوبي. اگه قابل دونستي رمز ميخواستم .ماشالاه به گل پسر نازت.من فاطمه مامان نيكا هستم تو تلگرام ماماناي مهربون
نادیا و نرگس
23 اردیبهشت 94 18:32
__000000___00000 _00000000?0000000 _0000000000000000 __00000000000000 ____00000000000 _______00000 _________0 ________*__000000___00000 _______*__00000000?0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 _______*_____00000000000 ________*_______00000 _________?________0 _000000___00000___* 00000000?0000000___* 0000000000000000____* _00000000000000_____* ___00000000000_____* ______00000_______* ________0________* ________*__000000___00000 _______*__00000000?0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 ______*______00000000000 _______*________00000 ________*_________0 _________*________* _________*_______* __________*______* ___________*____* ____________*___* _____________*__* ______________** سلام ما مان ایلیا امروز تولدمه یه جشن کوچولو تو وبم گرفتم بهم سربزن
مامان نيكا جون
28 اردیبهشت 94 12:51
سلام عزيزم . هزار ماشالاه گل پسر خوشگلي داري اگه قابل بدوني رمز ميخواستم . فاطمه گروه تلگرام.
مامان محمد صادق
31 اردیبهشت 94 17:04
عزیزم اومدم سر بزنم رمز ندارمممم
مامان زری
7 تیر 94 16:21
سلام زهرا جونم منم متاسفانه باز رمز ندارم ممنون میشم تو وبم برام بزاری
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام گلم خوووووووووووووووبی الان میام برات میزارم
الهه مامان مبین
13 تیر 94 16:53
خصوصی دوستم
مریم
1 مرداد 94 8:09
سلام خوبین منو میشناسین میتونین عکس ایلیا رو که تو وبلاگم گزاشتم چند سال پیش ببینین رمز رو اگه بدین ممنون میشم
همراه رایانه
3 مرداد 94 8:32
همراه رایانه مرکز شبانه روزی پاسخگویی به سوالات رایانه ای و موبایل تماس از طریق تلفن ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
مامان الی...
3 مرداد 94 18:40
سلام عزیزم خدا ایلیا جون و برات حفظ کنه دیروز تولد گل پسر ما علی آقا بود میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونش براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام گلم مبارک باشه چشششم
مامان الی...
4 مرداد 94 11:59
سلام گلم ممنون از بابت پیام تبریک خیلی خوشحالم دوستای خوبی مثل شما دارم انشاالله چند روز دیگه عکسای تولد رو هم میذارم حتما بیاین ببینید
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم خوشحال میشم از دیدن عکسها تونستی بهم خبر بده
تک دختر مامانش(kosar)
10 مرداد 94 17:59
سلام خاله جان. خوشحال ميشم به منم سر بزنید. دووووووستون دارم.
مامان علی(نازی)
26 مرداد 94 21:52
سلام زهرا جون خوبی عزیزم منم لمز ندارم
همراه رایانه
27 مرداد 94 9:55
با سلام،همراه رایانه مرکز پاسخگویی به مشکلات کامپیوتروموبایل بصورت شبانه روزی ،حتی روزهای تعطیل تلفن تماس9099070345 www.poshtyban.ir
مامان برديا
22 شهریور 94 20:03
سلام.دوست خوبم خوشحالم كه خوبيد.ما برگشتيم.پيشمون بيايد و خوشحالمون كنيد رمزم كه نداريم...
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام گلم الان میام
ابراهیم
8 آبان 94 7:35
سلام آبجی زهرا ان شاالله همیشه سلامت و خوشبخت باشین کنار هم و در پناه خدا ماشا الله مردی شده برا خودش
سپیده
15 آبان 94 15:56
سلام خانمی. رمز وبلاگت رو می دی؟
مامان شهنــــــــاز
17 آبان 94 21:22
خاله نی نی ما هم اوووووووووووومد
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
رمززز ندارم بیام تبریک بگم
مامانه شایلین
27 آبان 94 20:14
چه پسر گلیییییییی عزیز دلم
ابراهیم
11 اردیبهشت 99 22:15
سلام خواهر خوبم زهرا خانم🌺 ان شاالله همیشه سلامت باشین و خوشبخت. خدا پناه هر سه نفرتون. ماشاالله ایلیا مردی شده واسه خودش. خدا حفظش کنه براتون.