ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

شیرین تر از عسل

ابان .سرخه حصار 2 بار .جشن کلاس زبان .سفر به گیلان

1395/9/14 2:37
1,082 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک ناز من

شیطونک مامان ..

بریم تا عکس های ابان و برات بزارم محبت

2 ابان ماه (11 هفته ) برای بار دوم رفتیم پارک جنگلی سرخه حصار

این بار تو خونه غذا اماده کردم  و چون دفعه پیش اسکوتر برده بودیم و تو دوست داشتی دوچرخه بازی کنی تو قسمت شهرک ترافیک دوچرخه اتو با خودمون بردیم

حسابی بازی کردی  .خوشحالم که بهت خوشگذت زیبا

 

 

 

پاییز که می شود انگار از همیشه عاشق ترم
در تمام طول پاییز نمناکی شب ها را
با تمام منفذهای پوستم لمس می کنم
وچشمانم همه جا نقش دیدگان تورا جستجو می کند
پاییز که می شود همراه برگها رنگ عوض می کنم
زردو نارنجی می شوم و با باد تا افقی که چشمانت
درآن درخشیدن گرفت پیش می روم
و مقابلت به رقص درمی آیم تا آن جا که باور کنی
تمام روزهایی که از پاییز گذشته
تا به امروز همواره عاشقت بوده ام

 

 

دوست دارم لحظه به لحظه هاتو ثبت کنم

تمام روزهاتو دوست دارم

شیطونی هاتو

بازیگوشی هاتو

حتی وقتهایی که اذیتم میکنی رو دوست دارم

من فدای تو بشم عشقم

نمیدونی چقدر دوستت دارم

دلم میخواد هر لحظه تو گوشت نجوا کنم عشق من دوستت دارم

میدونم گاهی خسته میشی از شنیدن دوستت دارم های بی پایان من

اما این کار دله دست من نیست

 

niniweblog.com

 

 

6 ابان ماه  روز پنج شنبه  تماس گرفتیم با دایی اینها هماهنگ کردیم که بیان خون ما شام بخوریم (فسنجون و ماهی ) شب پیش ما بموننن که فردا با هم بریم  سرخه حصار

و به دایی گفتیم که دوچرخه طاها رو بیاره که اونجا با هم دوچرخه بازی کنید

برای ناهار هم جوجه و ...برده بودیم کباب کردیم ودور هم خوش گذشت  هوا یکم سرد شده بود قوی

 

 اینم عروسک مامان که موهاش خیییلی بلند شده

 

 نی نی وبلاگ واقعا شورش و در اورده کیفیت عکس ها خیلی باید بیاد پایین تا اپلود شه قهر

 

niniweblog.com

 

قهرمان کوچک من باز هم تو کلاس زبان نمره کامل گرفته

و طبق قرار همیشگی براش کیک گرفتیم و جایزه

 

قربون خنده هات بشم

(خدایا پسرم و از چشم بد دور کن )niniweblog.com

 

 

niniweblog.com

27 ابان حرکت کردیم به سمت شمال

30 ابان اربعین حسینی برگشتیم تهران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و اینگونه ابان ماه به پایان رسید

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)