ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

شیرین تر از عسل

شهریور تولد پسر زیبای من .سرخه حصار .کلاس زبان و....

1395/8/25 1:28
1,958 بازدید
اشتراک گذاری

                                                               

پسرم وقتی که تو دنیا بیای
چراغ خونه‌ام رو روشن می‌کنی

پسرم وقتی بیای با خنده‌هات
به دلم رنگ جوونی می‌زنی

پسر پسر زندگیم رو پر می‌کنه
پسر پسر قند عسل می‌شی برام
عصای دستم می‌شی تو بزرگ شدی

 من از خدا غیر تو چیزی نمیخوام

 

 

 

 

سلام شیرین تر از عسل من

سلام عروسک ناز من

سلام زندگی من

تولدت مبارک عشق مادر

خدا رو شکر میکنم که تو دردونه نازنین و به من سپرده

با وجود تو دنیای من پر از هیاهو شده تو با وجودت با شیطونی هات رنگ زندگی منو عوض کردی

دوستت دارم نازدونه من محبت

 خدایا شکرت برای وجود این نعمت مثل همیشه میسپارمش به دستهای مهربونت فرشته

5 سالگی تو کامل کردی و وارد ششمین سال از زندگی شدی

امیدوارم همه عمر شاد و سر زنده باشی مونس مادر

برات عمری با عزت و تنی سلامت ارزو میکنم

بریم عکس ها رو ببینیم

تم تولدت رنگین کمونه دلغک

همه تزیینات و خودم با نمد برات درست کردم با کلی عشق و احساس

خوشحالم که خدا انقدر مهر تو رو تو دل من زیاد کرده که باعشق برات تولد بگیرم و از سختی ها لذت ببرم

تاریخ تولد ۹۵/۶/۴  روز ینج شنبه

 

 

 

ساعت تولدت

لباس رنگین کمونی

دوتا دیگه هم واسه مهمون ها سفارش دادم

به دخترها هم با نمد گلسر و سنجاق سر درست کردم دادم

اینم شاهزاره قلب مامان و بابا

این کوسن و خیییلی دوست داری گذاشتی رو تختت و میگی این یادگاری تولدمه خندونک

اینم کلاه و لباس رنگارنگت

لباس من و بابا هم رنگی رنگی بود عینک

قربونت برم ماه شدی

فدای ژست گرفتنت

اینم ایلیا در کنار طاها

طاها و زهرا

  جشن   فوت کردن شع تولدت جشن

اینم شوق و ذوق یه پسر ناز

 

اینم پسرهای مهمون که عدد 5 و نشون میدن

مبینا و زهرا جون

عشقم در کنار بابا و دایی جونش

 

اینم کادوهای تولدت

مبارکت باشه عسل

 

شام تولدت هم به تعداد مهمون ها رون سوخاری +دوتا مرغ کامل سفارش دادم

سالاد رنگین کمونی درست کردم

کشک بادمجون

سالاد توپی

+نوشابه و نون باگت و ...

 

 

 

 

 

از چهارشنبه 3 شهریور مهمون داشتم

3 شهریور تولدم بود که اون روز بابا میخواست برام کیک بخره ولی من مخالفت کردم گفتم فردا تولد ایلیاست  دیگه کیک نخر من خودم یه کیک خونگی درست  کردم با یکم کاپ کیک

در کنار عمه اینها دور هم خوردیم خدا رو شکر خوش گذشت

همون روز یه سرم رفتیم بیرون و شهربازی شما و زهرا جون بازی کردین

 

 

 

 

8 شهریور تو کلاس موسیقی هم یه تولد کوچولو  داشتی که سروین جون و تینا جون برات اهنگ تولد مبارک زدن و بهت یه برچسب بزرگ که برای تو با ارزش بود دادن

خانوم خان بهت یه کیف پول داد

مامان رادوین یه تراش  خوشگل داد

منم برات یه کتاب خریدم

 

یه روز خوب دیگه

اول رفتیم منیره دنبال اسکیت

بعد رفتیم پارک شما بازی کردی با اسکیت بردت

بعد از اون هم کلاس اسکیت

 

 

 

 

 

یه روز خوب تو پارک جنگلی سرخه حصار

چادر زدیم و اتیش روشن کردیم و کلی اتفاق های خوب دیگه

 

 

 

 

 

 

 

بعد از اینکه حسابی بازی کردی لباستو عوض کردم رفتیم پارک ترافیک

اونجا با اسکوتر بازی کردی و ازمون قول گرفتی که یه سری هم با دوچرخه بیاییم

عید قربان .کشتارگاه گوشت کباب و..

شیطونی های من و پسری  قبل از اماده شدن سفارش زبان

 

25 شهریور ترم زبان و به پایان رسوندی

تصمیم گرفته بودم که اموزشگاه و عوض کنم

بردمت ازت تست گرفتن و خدا رو شکر گفتن که عالی هستی و 4 ترم بالا تر ثبت نامت کردن!!!!

البته من از اول قبول نکردم گفتم 3 جلسه امتحانی میارمش اگه دیدم میتونه ثبت نام میکنم

خلاصه اولین جلسه  شروع کلاس ها 27 شهریور بود

پ.ن :پسر باهوش من این ترم و هم باموفقیت پشت سر گذاشتی و من برات جشن گرفتم ایشالا تو پست ابان برات میزارم محبت

 

عید سعید غدیر خم و عیدی های ماآرام 30 شهریور

 

ماه زیبای تولدت به پایان رسید و من برات 120 جشن تولد ارزو میکنم و یه دنیا شادی

تا پست بعدی زیبا

 

پسندها (13)

نظرات (24)

مریم
4 دی 94 12:31
سلام عزیزم یلداتون مبارک الهی همیشه لباتون خندون و دلتون شاد باشهمنم رمز جدید میخوام لطفا
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرسی گلممم الان میام
آیلار
4 دی 94 14:31
سلام خوشحال میشم به منم سر بزنید و وارد کانال تلگرامم بشید کارم در ارتباط با طراحی تم تولد برای بچه ها و بزرگسالان هست
مامان
5 دی 94 2:51
سلام زهرا جون ،خوبی،خوشی،سلامتی، ببخشید نگران شدی،تنبل شدم و حوصله م نمیشه پست بگذارم. ممنون که جویای حالمون بودی گلم. چه یلدای قشنگی داشتین😍
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
به به چه عجب
مامان
5 دی 94 2:53
وای رمزو تایید نکنی،یادم رفت خصوصیش کنم
سهیلا
6 دی 94 0:26
سلام زهراجان عزیزم ببخشید خیلی دیر مزاحمتون شدم . من از دوستان قدیمی در وبلاگتون هستم امروز که پس از مدتی مراجعه کردم رمز گویا عوض شده اگه ممکنه رمز جدید رو بهم بدین قربونت
الهام
6 دی 94 17:27
سلام زهرا جان من چند روز قبل اومدم ولی نتونستم مطالب رمزدار و باز کنم لطفا رمز جدید و برام بذار
مامان عالمه
12 دی 94 11:41
سلام منم رمز جدیدلطفا
سمانه
16 دی 94 14:40
سلام عزیزم به به چه باسلیقه چه کرسی قشنگی یلداتون مبارک ایشالله به شادی منم رمز میخوام عزیزم
بابا و مامان آروین کوچولو
18 دی 94 22:11
سلام به پسر ناز و و مامانیه گل و مهربونش ایشاله همیشه سلامت و خندون باشید زهرا جون ممنون میشم برام رمز بگذاری
مامان محمدحسین
19 دی 94 13:37
سلام ، من چند بار اومدم اما ندیدم میشه کامنت گذاشت ، تو نی نی تلگراف براتون پیغام گذاشتم ، خب حالا رمز ما کو پس؟؟؟؟
مامان روژینا
23 دی 94 9:02
من رمز مییییخواااااام
مامان محمدحسین
24 دی 94 15:09
سلام عزیزم ، برای منم رمز نیومده
مامان طاها
19 بهمن 94 13:18
واییییی ایلیا رو ببین!!!! ماشالله چه مردی شده واسه خودش
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری
مامان ماهان
21 اسفند 94 14:20
سلااااااااااام وای وای گریه گریه من بعد 9 ماه سختی و بارداری ی دخملی اولدم برگشتم عزیزم به سایت واسم رمز بذار مشتاق دیدنتونم بوووووووووووووووووووووووس
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام عزیزم .مبارک باشه ایشالا چشم حتما
مامان ماهان
27 فروردین 95 16:48
من کامنتام چرا نمیاد واااااای
مامان ماهان
27 فروردین 95 16:49
عزیزم ماشالا بزرگ شدی خیلی بانمک و دل شدی بووووس خاله جون به وب دخملم برید لطفا دوستون دارد رمز به ننم بدید اکه دوس داشتید
مامان ماهان
16 اردیبهشت 95 18:33
عزیزم رمزت نیومده بود خصوصی
ابراهیم
9 خرداد 95 10:06
سلام خواهر خوبم زهرا خانم ان شاالله همیشه سلامت و خوشبخت باشین کنار هم و در پناه خدا ماشاالله مردی شده برا خودش ایلیای عزیزم
مامان مریم
25 خرداد 95 13:24
چه اقای خوشتیپی..خدا حفظش کنه
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
قربون محبتت
مامان مریم
27 خرداد 95 10:02
سلام.عزیزم لینکتون کردم.
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
باعث افتخاره
محجوب بانو
12 تیر 95 1:19
بابا خوشتیپپپپپ مامان جناب خوشتیپ خان خوشحال میشیم به بوی بهشت ما هم بیایید اگه دوس داشتی بهمون رمز هم بدید
مامان علی(نازی)
25 آبان 95 10:00
ايليا خوشگل خاله تولدت مبارک بهترين هارو برات آرزو ميکنم
مامان سویل و علیسان
29 دی 95 0:53
ایلیا جونممممم تولد قشنگت مبارک عزیزممممم. ببخشید که دیر شده مامانی منم رمز میخوام بی زحمت