ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

شیرین تر از عسل

نیمه دوم ماه فرودین

1394/2/6 2:23
1,268 بازدید
اشتراک گذاری

14 فرودین .که میشد جمعه .رفتیم جمعه بازار لنگرود

کلی وسایل خوردنی و ...خریدم +دو تا جوجه اردک و یه جوجه زیبا

اینم جوجه اردک ها و ...که تو باغچه برای خودشون کیف میکنن

 

از شنبه بابایی رفت سر کار .هنوز پروژه  شمال به پایان نرسیده و ما همچنان شمال هستیم .

هوا خیییلی عالی شده هر روز به هوای اینکه جوجه ها هم یه هوایی خورده باشن می اییم حیاط شما بازی میکنی و من هر روز کارم شده رسیدگی به باغچه .

فقط این بین برای بابا یه کاری پیش امد و رفت تهران اون کار و انجام داد و دوباره برگشت .منم به خاطر روز مادر با بابایی نرفتم چون میخواستم حتما 5شنبه سر خاک باشم (این چند روز پدر جون شبها پیش ما بود )

خلاصه این شد که 5 شنبه با هم رفتیم سر خاک .شما رو حاضر کردم میخوام در و قفل کنم بهم میگی مامان مگه تو هم سر خاک و بلدی تعجب

(این اولین بار نیست قبل از عید هم که تازه رفته بودیم خونه خودمون وقتی میخواستم در واحدمونو قفل کنم بهم گفتی عهه مامان مگه تو هم بلدی سوال بعد بهت گفتم بریم برات اش بخرم اونجا هم دوباره همین سوال ازم پرسیدی متفکر و چند بار دیگه که اخرش کفرم در امد و گفتم پس چی! فک کردی فقط بابا بلده کچل)

خلاصه سوار آژانسی که هماهنگ کرده بودم شدیم .سر راه رفتم گل فروشی گل وگلدون خریدم .بعد شیرینی فروشی رفتم حلوا خریدم و رفتیم سر خاک ..

ااون یکی گل و هم عید خریده بودم متاسفانه ساقه هاش خمیده  غمگین

دوست قدیمی مامانم خدا بیامرز سر خاک بود با اون رفتیم خونشون تا پدر جون بیاد دنبالمون برگردیم خونه تقریبا 1 ساعتی اونجا بودیم شما هم حسابی پسر خوبی بودیبغل

 

 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

تو اون چند روزی  مدت که بابا تهران بود

ما هم تو خونه سرگرم بودیم  کلی ازت عکسهای خوشگل انداختم شما هم حسابی همکاری کردی .

چون زیاده چند تایشو برات میزارم .

البته تو این چند روز با پدر جونی  رفتیم  خونه دایش  برای شب نشینی ...

 یه بارم رفتیم مراسم هفت شوهر دختر عمه مامان خدابیامرزم  (با پدر جون )

 

این ساعت و هم تو خرید عید برات خریدم .امسال اصلا نشد از لباسهای عیدت عکس بندازم خجالت

 

اینجا ابمیوه خوردی میگی مامان منو بوس کن ببین بوی چی میدم

اخه چند باری من بوسیدمت و گفتم بوی عشق میدی یاد گرفتی .و گاهی خودت وقتی چیزی میخوری میگی بیامنو بوس کن ببین بوی چی میدم خندونک

 

 

 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

شنبه صبح( 22 فروردین ) بابایی از تهران رسید تا رسید تو خونه شما با صداش بیدار شدی

بابایی مثل همیشه دلش نیومده بود دست خالی بیاد برای همین برات یه ماشین خوشگل .یه توپ .یه تفنگ ابپاش و یه موتور با موتور سوارش خریده بود تشویق

شما هم هنوز خواب از سرت نپریده رفتی سر وقتشون مبارک باشه عسل طلای من сердечки

مهربون ترین من  برای روز زن که میشد روز قبلش یعنی 21فروردین

برای من یه جفت گوشواره با سلیقه خودش از تهران خرید و اورد .الهی فدای مرد مهربونم .

یه جعبه شیرینی و ابمیوه و هدیه زیبای من .دستت درد نکنه عزیزم مممممممنونم спящий медвежонок

الهی قربون اون شیرینی زبونی ها و مهربونی هات نمیدونی چند بار تو این چند روزه که تی وی همش درباره روز مادر برنامه میزاشت  میرفتی و امدی با اون صدای قشنگت بهم گفتی مامان روزت مبارک و منو بوسیدی

وای که انگار دنیا تو دستهامه وقتی منو میبوسی

بابایی داشت می امد کامپیوتر و باند و میز کامپیوترم با خودش اورد .باعث خیر شد ت منم بتونم پستهامو اپ کنم خندونک

اینم یه پسسسسسسسسسسسر ناز

همون روز غروب هم با اینکه  نم نم بارون می امد رفتیم  دور استخر .

قسمت وسایل بازی و ورزشی با اینکه خیس بود اما یکم بازی کردی امدیم .عکس ننداختم چون تاریک بود цветочек

به جز این خندونک

 

 

روز بعد( 23 ) بابا صبح رفت سر کارش و زود امد خونه .چووون هوا خوب بود رفتیم دوباره دور استخر تا این بار بتونی راحت تر بازی کنی  اصلا برای عکس همکاری نکردی سکوت

 

 

 

بعد از اینکه بازی کردی . خسته و گشنه شده بودی رفتیم اشکده

 

از اونجا هم رفتیم رشت تا بریم هیاهو برای گرفتن عکس ها .البته خب فکرشو کن تا اونجا بریم شما یه دو ساعتی بازی نکنی !!!!!!!!!

این یخچالم و هم که یاد گرفتی هر وقت تشنه ات میشه ..میری برای خودت اب ابمیوه و یا شیر برمیداری

خلاصه از خودت پذیرایی میکنی خنده

نگاه کن چه قشنگ صندلی هم گذاشتی زیر پات волшебная палочка

 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

24فرودین بعد از خوردن شام رفتیم با ماشین دور زدیم .بعد رفتیم روبه روی  ابشار شیطان کوه ( ترنج ) سان ساین و شیر پسته سفارش دادیم скелет

 

 اینم گلچینی از اون روز


جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

25 فرودین هم هوااااااااااااا عای بود رفتیم دریا

دریای چمخاله .که شهر بازی هم داره اول رفتیم قسمت  شهربازی

من و شما دوتایی سوار ماشین شدیم و کلی کیف داد

اینم ژست جدیدته .هر وقت بخوای همکاری کنی این شکلی دستت و میزاری زیر چونه ات

  فدای چشااااااااااااااااااااااااات

بعدش رفتیم لب دریا

موتور سبزه .تفنگ ابپاش و فرغون و بیلچه هاش و ...همه رو اورده بودیم تا حسابی بازی کنی کیف کنی محبت

 

 

 

 

 

 

 

 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

28 فروردین .پدر جون .دختر دایی و عمو مجید اینها خونه ما بودن برای شام

اون شب تصمیم گرفته بودم بعد از خوردن شام برای بابا یه جشن کوچیک بگیرم .اخه پدر جونی متولد 27 فروردینه

خیییییلی شب خوب و خاطره انگیزی شد .

اهنگ شاد گذاشتیم و بزن و برقص

 

موقعه عکس انداختن کل کل پرسپولیس استقلال بود قه قهه

 

 

برای پدر جووووووون دو تا کادو گرفته بودم یکی برای تولودش یکی هم روز پدر که خیییلی نزدیکه

یه لباس مردونه مارک  که هم اندازش بود و هم خیییلی بهش می امد

و یه گرمکن اسپرت

روزت مبارک پدر عزیزم

برای بابایی هم مخواستم با سلیقه خودش یه چیزی بخرم که همکاری نکرد و گفت بعدا دلخور

این تفنگ و  ست بیلچه و شن کش و هم کادو کردم گذاشتم داخل ساک دستی با عکس مک کویین دادم به مرد کوچکم

مرررررررررد کوچولوی مامان پیشاپیش روزت مبارک

 

 

 

 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

این عکس هم مال 29 فروردین هست که امدیم تو حیاط

ایلیا و پدر جونی که مثلا تیر خورده مشغول بازی

منم مشغول کاشت بوته هایی بودم که خریده بودم .واقعا سرگرم شدن تو باغچه بهم انرژی میده

5 تا بوته خیار و گوجه و بادمجون وفلفل  و.

که تو باغچه کاشتیم .

بااااااااااااکمک ایلیا خان

وای تا این دونه ها و بوته ها  به ثمر برسه دلم اب میشه متنظر

 

اینم ایلیا جووون که با بیلچه های جدیدش تو باغچه داره کمک مامان میکنه

 

 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

پسندها (10)

نظرات (28)

مامي مينا
26 فروردین 94 15:49
عزيزم سال نو مبارك. براتون ارزوي بهترينها رو دارن.
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرسی سال نو شما هم مبارک منم براتون سال خوبی ارزو میکنم
مامان متین
26 فروردین 94 17:05
منم رمز میخام
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
چششششششم الان
مامان محمد طاها
27 فروردین 94 1:01
عزیزم سال نوتون مبارک انشالله سال خوبی در کنار هم داشته باشین
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سال نو شما هم مبارک .ایشالا سال خوبی براتون باشه
مامی محمود
27 فروردین 94 1:03
سلام گلم سال نومبارک ایلیای نازم خوبه شماهم مثه ماکم پیداشدین ایشالابراتون سالی پرازشادی باشه
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرررسی .ببخش کم لطفی از من بود
الهام
27 فروردین 94 14:38
سلام زهرا جون سال نو بر شما هم مبارک دیر کردی دیگه داشتم نگرانتون می شدم. ایشالا سال. خوبی داشته باشید
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام عزیزم .ببخش نگرانت کردم .حسابی سرگرم بودم این چند وقت
بابا و مامان محمد طاها
28 فروردین 94 22:02
سلام لینک من پاک شده با این که رمز ندارم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
الان درستش میکنم
مامان
28 فروردین 94 22:32
سلام زهرا جون.خوبی. کجایی پس خواهر.
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلاممممممممممممممممم شرمنده به خدا راحیل جون حسابی سر گرمم
اعظم مامی دوقلوها ( امیرعباس و ارغوان )
28 فروردین 94 22:35
سلام زری جون رمز لطفا رمزت یادم رفته...
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلااااام عزیزم چشم الان میام
ĸoѕαr
29 فروردین 94 19:50
عیدت مبارک ایلیا جونم!!!!!!!! امیدوارم سال خوبی داشته باشید
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مررررررررررررررسی .
مامان منا
29 فروردین 94 19:59
سلام زهرا جون سال نو بهتون تبریک میگم امیدوارم سال خوبی داشته باشید
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام عزیز دلم سال نو شما هم مبارک
ĸoѕαr
29 فروردین 94 20:02
سلام خاله میشه منم رمز داشته باشمممم؟؟
مامان علی(نازی)
30 فروردین 94 20:22
زهرا جونم سال نوتون مبارک
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرسی گلم سال نو شما هم مبارک
مامان تیدا
31 فروردین 94 11:27
سال نو مبارک زهرا جون و ایلیای عزیزم ایشالا سال خوبی داشته باشین . راستی من که لینکمو ندیدم . خودت درستش کن عزیزم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سال نو شما هم مبارک عزیزم چششششششم الان درستش میکنم
مامان آنيسا
31 فروردین 94 16:58
عزیزم قربون خنده هاش بشم من
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مررسی .خدا نکنه گلم
فروشگاه اینترنتی لم مارکت
1 اردیبهشت 94 17:00
سلام یه خبر بینظیر برای شمایی که دوست دارین برای کوچولوتون اسباب بازی یا وسایل ورزشی و یا لوازم التحریر بخرین. ما تو سایتمون کلی محصول برای کوچولوی خوشگلتون داریم مثل لگو، ماشین کنترلی، هلیکوپتر کنترل از راه دور، فوتبال دستی، آیس هاکی، فیگور حیوانات، مداد رنگی های مختلف، مایو، ست آشپزی دخترونه، ست پزشکی،خمیر بازی،هواپیما، خمیر بازی و ..... . قیمت محصولاتمون هم اونقدر پایینه که حتی اگه هزینه ارسال رو هم حساب کنید بازم براتون ارزون تر از قلب بازار بزرگ تهران در میاد. همه محصولاتمون هم 7 روز ضمانت تعویض بی چون و چرا داره. یعنی اگه محصول اون چیزی نبود که فکر می کردید می تونید برامون پس بفرستین. همه محصولات هم برای دوستای تهرانی تو کمتر از 24ساعت ارسال میشه و برای دوستای شهرستانی هم 2الی 3 روز کاری طول میکشه تا پست بیاره دم در منزلشون. نگاه کردنش که خرجی نداره. یه سر به سایتمون بزنین. منتظرتونیم. www.lammarket.ir
نیکتا
1 اردیبهشت 94 17:32
_______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥) سلام ...وبتون خیلی عالیه راستی به منم سر بزنید اگر با تبادل لینک موافقید ، حتمـــــــــــــــــــــــا خبر بدید تا لینکتون کنم
الهه مامان مبین
1 اردیبهشت 94 17:45
ای جونم مبارکت باشه عزیزم بهار خوبی پیش رو داشته باشی عسل
مامان لیلا
1 اردیبهشت 94 17:48
ایلیا جون زیباترین گل ها را برای زیبایی زندگیت و کوتاهی عمرشان را برای غم هایت آرزو مندم . . .
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرررسی عزیزم
مامان ملی و کوروش
3 اردیبهشت 94 11:28
سال نو مبارک عزیزم البته با تاخیر زیاد
مامان مرسانا
3 اردیبهشت 94 14:02
سلاااام زهرا جون خوبی عزیزم گلپسر چطوره ؟پارسال دوست امسال چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منکه رمز رو فراموش کردم اگه هنوز محرمیم رمز رو برامو ن بزارید ممنون
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام مرسی عزززیزم چششششششششششششم حتما عزیزم
آویسا
8 اردیبهشت 94 16:11
سال نو مبارک عزیزم.چه پست پروپیمونی.واقعا نمیدونم از کجاش تعریف کنم همش عالی بود زهرا جونم.ان شاا... کنار همسرت و پسر نازت سالهای سال شاد زندگی کنی.
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
همین که بهمون سر زدی باعث افتخاره مررررررررررسی گل نازم
الهه مامان مبین
9 اردیبهشت 94 16:48
زهرا جون دوباره سلام خوبی پسر خوشگلم خوبه اول از همه برای پسرم صدقه بذار کنار عکساش خیلی خوشگل بودند بعدش : هدیه ت مبارکت باشه... ایشاا.. به شادی استفادش کنی خدا مامانت رو هم بیامورزه باقی عمر خودت عزیزم ایشاا.. سایت همیشه بالای سر همسر و فرزند مهربونت باشه
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سلام گلم قربونت تو خوبی چششششم عزیزم .لطف شما رو میرسونه قابل شما رو نداره گلم ...خدا رفتگانتو بیامرزه
فاطمه مامان آنیتا
10 اردیبهشت 94 16:53
زهرای عزیزم مث همیشه عالی سال نو هم ایشااله سال خوبی باشه براتون گوشواره هاتم خیلی قشنگن امیدوارم به خوشی بندازیشون خدا هم مامانتون بیامرزه خیلی خیلی دوستتون داریم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
عزززززززززززززیز دلم دوست مهربونم
مریم مامی آرین
11 اردیبهشت 94 9:25
عزیزم مثل همیشه عکس ها عالییی مخصوصا که هوای خوب رو از دور حس کردم ایلیا جوونی هم ببوس ..شاد و سلامت باشی گلم
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
قربونت .ممنونم که بهم سر میزنی
مامان ملی و کوروش
13 اردیبهشت 94 14:13
خوشحالم که مثل همیشه شاد و پر انرژی هستی ایلیای قشنگم شما هم خیلی بزرگ شدی و زیباتر ازقبلدوستت دارم گل پسر
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
مرسی عزیزم ممنونم که بهمون سر میزنی
مینا مامی پویان
15 اردیبهشت 94 0:51
وای چه پست عالی و پر و پیمونی. کلی عشقشو بردیم با دیدن گل پسر و مامانش . ایشالله که همیشه به گردش و شادی باشید دوستم. ببوس ایلیا عسل رووو
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
ممنونم که بهمون سر میزنی امیدوارم شما هم خوش باشین
مامان روژینا
15 اردیبهشت 94 12:22
سال نو با کلی تاخیر مبارک زهرا جونیپستات مثل همیشه شاد و پر و پیمونهایشالا همیشه شاد و سلامت باشین چه جوجو های نازی!روژینا عاشق جوجه اسعکسای کنار دریاتون خعلی خوشگل شدنروز مادر و پدر تم مبارک عزیزمخدا بابایی عزیزت رو حفظ و روح مامان گلت رو قرین رحمت کنه
زهرا مامان ایلیا جون
پاسخ
سال نو شما هم مبارک ما که تو گروه به هم تبریک گفتیم البته قربونت برم نظر لطفتت و میرسونه خیلی ازت ممنونم دوست خوبم با این کامنت دلگرم کننده ات